Operation...

Sådär. Är nästan återställd från min titthålsoperation i buken. Var utslagen i nästan 1 vecka efter op. Men klarade faktiskt jobba efter 1 vecka. Den där gasen de blåser upp magen med trodde jag skulle ta dö på mig. Den försvann inte förens efter 1½ vecka, så fick ha mjukisbrallor på jobbet :) Hehe. Inga byxor passade.

Har iaf börjat träna lite smått, försöka bygga upp styrkan och bli mer tränad än innan operationen.

Det har vart lite jobbigt sen i november då jag fick åka in till akuten. Men jag hade tur i oturen så att säga. Hade jag inte fått njursten hade jag troligen gått fortfarande med det andra. Så jag är lite tacksam för det.
Men nu hoppas jag slippa sjukshus etc ett tag framöver. De 5 dygnen efter operationen var nog de värsta hittils. Hade så ont. Operationen gick bra sa läkaren så det var ju bra. Nu försöker jag bara bli återställd helt.

Så har börjat träna nu. Försöka få bort fettet :). Har fortfarande lite jobbigt med att träna magen och belasta magen.
Jag drog ut stygn så sent som förgår. Så de där sutur-stygnen har inte försvunnit av sig själva ännu och det är 5 veckor sen operationen på torsdag. Menmen, det tar tid sa sjuksystern när jag var och klippte ner stygnen.

Annars är allt bra med oss. :)

Nu blir det natti natti. :)


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits