Ett spa dygn på Kosta Boda Art Hotel

Eftersom jag jobbat ca 150 timmar övertid på ca 3 månader så fick vi tillsammans med respektive åka iväg på en spa-dygn på ett hotel. Jag visste inte vart vi skulle alls eftersom det var hemligt. Så det var jättespännande. När vi åkt norr ut så fick jag reda på av en kollega att det eventuellt kunde vara Kosta Boda glas hotell vi skulle till. Och så rätt det kunde bli.

God mat, spa, badade utomhus i uppvärmd värme-pool samt en vanlig pool. Badade inomhus också. Åt god mat på kvällen. Satt i glas-baren (coolaste bar jag sett någonsin!). Fick en aroma-inpackning och en halvkroppsmassage dagen efter. Det var riktigt bra och mysigt. Jättefina rum också.

Stort tack till mamma som passade Ceasar!

Toan på rummet. I glas-handfat. (Synd att inte toan var i glas också :D)


Tjockt glas iaf.

 

Glas-baren


Coola glas! Man behöver inte ens bli full här inne för att se snett.



Taklampan i glasbaren.


Fasaden på hotelet.


En dessert i annorlunda servering.


Jag åt upp sylt rakt upp o ner (sockerberoende). Vilken fet arm man fick i denna vinklen! :D


Våran lille till sötnos!

Älskligen klämde iden att, vi skaffar en kisse till... Cesar verkar väldigt ensam av sig. Nästan synd om honom att vara ensam hela dagarna. Och JA det är det! Så han ska få ett syskon. Det roliga är att det är BOKSTAVLIGT talat ett syskon. I samma veva så kom det ut på blocket en kull från samma uppfödare som Ceasar. Och det var ju cesars mamma som skulle ha kattungar igen då. Så vi bestämde oss att nu tar vi hem en liten till eftersom vi är så extremt nöjda med Ceasar. Så vi bestämde vilken katt och nu är han tingad!

Titta och njut:


Copyright


Massor av nya spel!

Med bioshock 2 i högstahugg hemma så kommer expansionspacket till Dragonage: Awakening.

Bioshock 2



 

 

Så nu har jag för mycket att spela igen. Jag har inte ens spelat ut dragonage första delen. :)

3 års-dagen tillsammans med älsklingen!

Idag firar jag och älskligen 3 år tillsammans. Det ska vi fira med god mat ute och sedan gå på Bio. Ska bli så roligt!!
Tack älsklingen för 3 år! Älskar dig över allt annat! Du är den bästa!


En liten bild på Cesar!

Bjuder jag på nu!

Okej nu...

0-3bcdcb7f5beb066dddaa01e632262af9.png

Kolla varifrån!

Okej nu är tom jag trött på kylan. Nu snöar det igen. Sanslöst!


Jag kan...

0-3ab82298f0824a3973738d6e5f3acff7.png

Kolla varifrån!

Jag kan äntligen sitta i en carrier efter månader av skill träning. Känns så jäkla bra!


Hehe. Sån...

0-5d7df4e7270f3cddc4d6afd763ca78d2.png

Kolla varifrån!

Hehe. Sån här blir man av DDR.


Första bloggen i från androiden.

Tänkte testa lite här att skriva ifrån min telefon. Är super nöjd med min acer liquid. Den är super!

Min lille snutt växer på!

Cesar har snart blivit 3kg tung! Tiden går så snabbt!

Här är en liten film där han pumpar :)


hits