Det finns inga ord!

Det finns inga ord för hur mycket jag längtar till denna lilla sötnosen. 2 veckor gammal och redan UBER söt!



Vi längtar så här hemma. Det finns inte ord för hur mycket jag redan nu känner. Det går inte att beskriva.

Smart? Testa då detta spel Khet. D

0-70b70432dd4aaebee8aee58c915d74f7.png

Kolla varifrån!

Smart? Testa då detta spel Khet. Det är som shack fast med lasrar. Blivis utsedd av mensas till ett mensa spel. Nån får verkligen använda sitt tänkande. Mycket underhållande. Jag leder ligan här hemma mot älskingen med 1 poäng. Man blir stolt när man har en så smart pojkvän som mig själv nästan. Jag ska faktiskt göra mensa testet snart.:-D


Tingat Kattunge!

Jajjemen! Jag och älskligen ska bli föräldrar till en lite Kissemiss. Vi tingade i förgår en kattunge! :) Ska bli så intressant och spännande att få en helt EGEN kisse med älsklingen då. Kommer bli våran  lilla ögonsten. :) Är så glad att Christian ville skaffa katt tillslut. Är faktiskt väääldigt glad :)KAttungen föddes i söndag så den kommer flytta in runt min födelsedag. Bra födelsepresent? :D Jag längtar! Så nu blir det att titta efter klösmöbel, sandlåda koppel osv. Tycker det ska bli så kul! :)

Stöd bröstcanserfonden genom att k

08a79516af17917b1c04fca6d5ffb061.png

Kolla varifrån!

Stöd bröstcanserfonden genom att köpa dessa goda godisar.


Så här kul har jag haft det idag.

0-2effff6e5748a8731cbc3a97db8fa607.png

Kolla varifrån!

 

Så här kul har jag haft det idag (På jobbet, inte i sängen! :)). Älskar just nu mitt jobb. Trivs som fasen. Är så glad och jag vågar inte säga det men jag är faktiskt nästan lycklig just nu. Låt det få vara såhär ett tag.

 


Vi ska bli föräldrar!

Jajjemen, christian och jag ska bli mamma och pappa! :) Det blev det klart i helgen. När vi ska bli det vet vi inte riktigt. Men troligen blir det nästa sommar eller inom 1-2 månader. Det ska verkligen bli så kul och jag ser framemot det. :) Är så glad att älsklingen ångrade sig :) Älskar dig massor! OBS: Detta är inte vad ni tror det är :) Vi ska INTE skaffa barn :) Äckliga småbarn som bajsar diaree och snorar. Nej tack!

Lite nervös!

Börja på ett nytt uppdrag imorgon. Ska bli så kul! Längtar verkligen! Är lite nervös men samtidigt känns det så kul och att allt leker! :) Trivs med livet nu igen när man har något riktigt på g. Jaja, älskar dig älsklingen. Snart ska vi krypa ner brevid varandra och sova. :)

Rain Drops! The picture: Copyright Jessica Lundgren!


Inte undra på att folk ladda ner!

Jag är så jävla satans trött på Bio livet här i blekinge så jag kan kräkas! Alla mina filmer som man vill se går inte här. Karlskronas utbud är det sämsta som man kan tänka sig.

Jag vill verkligen se District 9 och Gamer båda har haft premiär nu i dagarna. Men inte fan går de här! District 9 kan du hitta i Kristianstad, men vem kör 10 mil för en bio i Kristianstad när mna knappt längre kör till Bromölla för att se en film?

Gamer, går inte överhuvudtaget inom 10 mils räckhåll. Jag fattar varför folk ladda ner... det går ju för fan inte och se filmer här nere. De som går i Karlskrona nu är:

G-Force (sv tal)

G.I. Joe: The Rise of the Cobra

Harry Potter och halvblodspris

Ice Age 3 (sv tal)

Inglourious Basterds

Linje 1 2 3 kapad

Sommaren med Göran

Liksom G-Force och Ice Age 3... PÅ SVENSKA? Är det inte okej för oss icke barn och se dem eller? Varför inte visa med svensk text på dagen och på kvällen emd engelsktext? Jag fattar inte det. Är så sjukt besviken på varför allt bra ska ligga i storstäderna.

Jag älskar att gå på Bio, därför jag blir så arg. Nu har jag inte vart på bio på nästan 2 månader och då kliar det i tarmen. Men allt som visas här nere är skit eller så är det på dubbat SVENSKA, även kl 21.00 när de där småttingarna SKA sova! Är så sjukt besviken!

Paranoid!

Okej nu har den första döden i sverige kommit av svininfluensan. Visst mannen hade någon annan sjukdom och klarade helt enkelt inte av influensan. Men jag är med sjuk idag! Har ont i halsen, tror jag haft feber, lite snuvig. Klart man blir lite paranoid att man själv fått svininfluensan. Men så länge som jag känner att kroppen klarar det själv så hoppas jag den gör det.

Egentligen är det lite löjligt att man är orolig. Personer dör i influesor hela tiden. Rätt om det är en vanlig eller inte. Så jag hoppas jag överlever iaf :)

Det känns inte OK när man nämner att man mår dåligt så säger alla: Det är svininfluensan. Och liksom skojar. Men tänk om det är det då?... blä.

Jag tycker/inbillar mig iaf att jag blir bättre och bättre. Om jag inte haft denna halsontet så hade jag faktiskt känt mig skitbra.

Symptom på svin-influensan:
- Feber och frossa
- Hosta och halsont
- Värk i kroppen och huvudet
- Diarré och kräkningar
- Trötthet
- Andningssvårigheter

Har/har haft: Feber, Halsont, värk i kroppen... det vill säga 3 av 10 symptom. Och det kan ju ändras... Kanske har allihopa inom 1 timme.

Fan jag håller på att bli hypokondriker!

Jag ahr endå vart så duktig och jobbat hemmifrån idag. Det ni :)

hits