Örhänge och nyakläder!

Hihihi, köpte örhängen idag på guldfynd. Finns ju massa skit, men endå ganska fina. Blev iaf ett par med Japanska tecken för lycka och lycklighet. :) Sedan ett par vanliga ploppar som jag ska ha när jag sover i början. Dock så vill jag bara vara utan just nu. Haft mina nu i 2 veckor i sträck. Och det hade vart skönt och sova utan dem någon natt.

Robinson tog slut nu med. Tycker det vart en riktigt bra robinson faktiskt. Mycket spännande och mycket bra. Själv hejade jag på Anna, men innan dess så var det angela som är en camo-brud precis sån som jag är innerst inne. ;) Appråpå det. Köpte ett par byxor ifrån halens. Och de är verkligen jag... jag stomtrivs i dem...


Tyvärr fick jag inte ta camo-färgen för älsklingen för han avskyr tydligen civil-klädda i den färgen. Men jag hade givitvis tagit den annars. ;) Nu fick de bli en kahaki-grön. SÅ SNYGGA är de iaf! :) Sitter perfekt och jag känner mig så bekväm och snygg i dem :) Rekomenderas!

Nej nu ska jag göra lite nytta här! :) Imorgon är det morsdag men firade mamma idag så imorgon ska man hem till pöjkens familj och fira också. Ska bli kul.

Bajsreklam??

Såg precis att jag hade bajsreklam nedanför: Undra vad det är i mina inlägg som associerar till bajs-reklamer (eftersom man får reklamer baserat på ord som bloggen innehåller)??
Efter detta inlägget förstår jag att det kommer stå om analklåda osv. Men innan har jag la inte skrivit något om bajs? Iaf. Bajs är kul. Även bajs-reklam. Så mer anal-reklam åt folket!

6 veckor kvar...

Tills semestern!! :)

Ska bli så skönt att få semester. Helt sjukt att jag jobbat i ett helt år! Jag som aldrig trodde jag skulle hitta ett jobb som jag skulle gilla. Men jag tycker verkligen om mitt jobb. Iaf just nu och 1 år tillbaka :)

Nu piper micromaten här.


Mitt växthus! :) Tomater, jalapeno och jordgubbar gror och växer där inne :)

Hmm kvavt.... undra om det blir åska... gör som jag bli medlem i www.blixtar.se om du gillar åska vill säga.

Grönt Grönt!

I onsdags tog jag ut flex för första gången :) Ligger på 29 timmar + i flex så jag tyckte det var dax att ta ut! :)

Så åkte hem vid två och tog en LÅÅNG mysig promenad längs nättraby ån. :) Gissa om jag var trött sen :) Helt under bara bilder fick jag med :)



Myspys!

I did it!

Tog hål i öronen i lördags :) Hehehehehe....

Det gjorde lite ont. Var mest chokad. Igår när jag skulle snurra på dem så svartnade det för ögonen. Trodde jag skulle svimma så jag fick ligga i sängen och snurra dem. Faen vad äckligt det kändes!

Har funderat på att ta ut dem minst 50 gånger. Tycker det ser så flickigt och löjligt ut... Ringar är apfula små som stora. Så liksom vad ska jag ha?? Iaf. Jag kommer inte använda det så mycket. Kommer mest använda det på jobbet och på fester osv. Vill egentligen inte ha hål utan vill bara ha möjligheten att kunna ha något där. Tex när man gifter sig.

Nu är det bara tatuering kvar! En sak till som jag lovat mig själv. Och nu vet jag precis! :)

Jejjas Glass-röra-recept!

Jag skulle överraska älsklingen första gången med detta enkla recept. Fick en snilleblixt som jag var tvungen att testa. Han har aldrig smakat något godare sa han :)

Receptet:
Köp päronglass med choklad köper min på city gross,
Ta och blanda runt glassen med mini marshmallows,
Ta lite strössel och sedan hjärt-formade strössel (finns på bakhyllan).

Dessa hjärtformade strösslen smakar lite surt. Och passar ihop med päronen. Samtidigt som strösslet ger en god socker-smak.

Tyckte ni att ahlgrens bilar och mjukglass på mcdonalds förra sommaren var en hit? Då måste du testa detta! Den är minst lika god. :)


Sockerberoende! ^v^

Jaha, gjorde expressens sockerberoende test här. Kul kul! Jag fick följande:

Du fick 10 rätt av 16 möjliga Du har svarat ja på fyra eller fler av frågorna.
Du bör söka professionell hjälp av en sjuksköterska, dietist eller läkare för att göra en ordentlig bedömning av din situation och för att få hjälp att lägga om kursen.

Hehe... Vem har inte smygit med att man ätit godis för sin partner tex? Jag har inte gjort det ofta men visst det har hänt 1-2 gånger nu på jobbet. Inte mer dock. Och klart man gömmer godis när den andra glupskar i sig allt! Hur orättvist är det inte annars?? Och när någon käkar upp allt godis som man försökt gömma och betalat för. Klart som fan man blir sur! :)

Tycker de överdriver lite. Tror inte det finns någon normal människa som inte längar efter socker. Socker var svårt att få tag på förr i tiden. Och när man väll fick det så var det en belöning. Varför snusar och röker folk? Jo för det är en belöning de måste ge sig själv... vilket är helt ofattbart för oss som inte röker eller snusar, vilket vi som inte gör det har stor rätt att tycka eftersom det är ser så lögligt och oattraktivt att stå med en löglig pinne som röker ur. Gott??? Jojo... Det är gott och andas in avgasrök med. Gottis. Men liksom socker? Det smakar gott! Massa gott. Och det är en belöning. Hjärnan gillar belöningar...

Detta här med vikt o skit

Hehe har stått still nu i vikt i typ 1 månad! :D hehe. Men men ska försöka ta mit i kragen nu! Jag vägde idag nysketen och nypissad 62.8... Om en vecka ska jag bannemej väga 62 prick! Punkt slut! Slut på massa gottissaker nu...

Åt chokladfondue i lördags. Det var så jääävla gott...

Nu blir det FALLOUT 3!

hits