Örhänge och nyakläder!

Hihihi, köpte örhängen idag på guldfynd. Finns ju massa skit, men endå ganska fina. Blev iaf ett par med Japanska tecken för lycka och lycklighet. :) Sedan ett par vanliga ploppar som jag ska ha när jag sover i början. Dock så vill jag bara vara utan just nu. Haft mina nu i 2 veckor i sträck. Och det hade vart skönt och sova utan dem någon natt.

Robinson tog slut nu med. Tycker det vart en riktigt bra robinson faktiskt. Mycket spännande och mycket bra. Själv hejade jag på Anna, men innan dess så var det angela som är en camo-brud precis sån som jag är innerst inne. ;) Appråpå det. Köpte ett par byxor ifrån halens. Och de är verkligen jag... jag stomtrivs i dem...


Tyvärr fick jag inte ta camo-färgen för älsklingen för han avskyr tydligen civil-klädda i den färgen. Men jag hade givitvis tagit den annars. ;) Nu fick de bli en kahaki-grön. SÅ SNYGGA är de iaf! :) Sitter perfekt och jag känner mig så bekväm och snygg i dem :) Rekomenderas!

Nej nu ska jag göra lite nytta här! :) Imorgon är det morsdag men firade mamma idag så imorgon ska man hem till pöjkens familj och fira också. Ska bli kul.

Kommentarer:
Postat av: Becca

är de stretch (stavning?) i byxorna?!

Postat av: Anna

Nu mår han bra..Vi ska ta ett blodprov till på honom om tre veckor ungefär för att kolla en extra gång. Han blev ju ormbiten för ett tag sedan, och det är efter det han blev dålig. Ja. Vi har båda katterna försäkrade. Bara besöket i Uppsala och de prover och undersökningarna de gjorde kostade 7000. Men så mkt behövde vi inte betala:)

2009-05-31 @ 11:27:02
URL: http://www.deliciousamore.blogspot.com
Postat av: Paula

Hej!

Superkul att du bloggar om oss tycker vi.

Har du sett att du

hamnar på vår förstasida när du bloggar?



Ha det bäst!



Paula



2009-06-01 @ 10:37:59
URL: http://www.halens.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits