Lite bilder på Chilli!







Alla bilder är Copyright Jessica Lundgren 2010

Weho! Ett inlägg!

Var ett bra tag sedan jag skrev :D
Händer inte så mycket här mer än att jag pysslar på balkongen och spelar EVE. Idag är det varmt som faen. Kan knappt vara ute. Och fick min första bränna igår också. Dock inte alls allvarlig, men det syns.

Våran lille kisse-miss har landat också. Så nu har vi två killar här hemma som busar.



Det har gått super bra att sätta ihop dem. Mycket morr och fräs första 4-5 dagarna. Men det är så roligt och se dem leka och kommunicera med varandra. Ceasar är inte lika tillgiven som innan... Men det blir bättre och bättre dag för dag. Han sover tyvärr inte i våran säng längre tex som han brukar men det gör inte någon av dem. Vi anar det är för jävla varmt helt enkelt.

Snart är det semester med :D Och vi planera våran semester just nu. Har 5 veckors semester denna sommaren. Snacka om att jag ska gotta mig och ta det lungt!

Sen till min största nervösitet just nu. Det är att om 1½ vecka ska jag ta min första tatuering! Det kommer bli så spännande. Kommer jag klara av smärtan eller kommer jag böla eller kommer jag ta det som en king. Ska bli spännande. Motivet är genomtänkt iaf i 2 år nu. :) Och tatuerare är genomtänkt enomt mycket. Finns ingen bättre än henne. Så jag vet att det kommer bli super snyggt! Är så spänd endå... Försöker inte reflektera så mycket :)

Min hexe bil mår inte så bra dock :( Topplocket läcker. Den kokade här om dagen. Och boven i dramat är toplocket som tar allt vatten och ut. Sånt jävla skit rent ut sagt! Vi ska laga den och sedan sälja den och köpa en nyare andra bil, eller så kör vi med den tills den stupar. Laga rost måste göras iaf... suck...


Sen en sockersöt bild till på lilla Chilli som han heter. Ceasars lillebror. Han är så gullig och otroligt smart kisse! Smartare än Ceasar tom. :)



Och en till när han vart och kissat i sin kartonglåda vi hade första dagarna vi separerade dem!! :D

Hörs!!

hits