Twitter och OS

Nu finns jag på twitter också: http://twitter.com/jejjaan

Bara älskar OS. Har det igång på TV dygnet runt nu i 1 vecka. Älskar det totalt! Vill bara åka skidor!

Semesterdag... 4

Igår så shoppade jag. Blev endel på HM hittade massor av kläder. Hatar att shoppa kläder... Men igår var det kul. Konstigt att det finns sådana kläder på HM som jag gillar. :)

Nu ska jag besikta bilen. Och är nervös. Nervös över att den inte går igenom i år heller. Den har inte gått igenom en enda gång sen jag skaffade den. :) Men nu ska den banne mej det. Jag har laggt så mycket pengar på att reparera den. Så nu borde den gå igenom!! annars är jag rädd att pöjken ska säga: "Ja vi måste skrota den". NEJ! Det är min pärla ju!...

Nehe. Dags att sminka upp sig lite sedan bra iväg. Få skynda mig nu, ska vara där om 30 min ser jag nu. Oopps. Jag och tider alltså :)

Semesterdag 2

Jaha, dag två då. Vart nere och köpt choklad och nu blir det bioshock 2. :) Cesar har busat av sig och ligger breve mig på en annan stol. Så nu är det frittfram och kunna spela :)

Är lite orolig för min bil. Den ska besiktas på torsdag. Den har rostat som fan denna vintern. Är oroligt att den måste skrotas snart :(. Min lilla älsklings bil.

Han på billvårdscentret sa iaf att jag lagat rosten på ett proffsigt sätt :) Men att det aldrig håller mer än 2 år. För det kommer tillbaka. Så det var väll dags. Vet i fanken om jag ska hålla på att laga eller vad jag ska göra åt det.. Få väll ta ut en flexdag och laga rosten kanske nu i vår ;)

Annars är det förskylt här hemma. Hade jag jobbat hade jag fått sjukskriva mig endå. Nu är jag iofs bara snorig. Så det börjar bli bättre. Det blir bättre med bioshock2 och choklad!! ;)

Min sötnos Cesar!


Semester dag 1. Förhoppningsvis så

-63d759298d00534eb886ab46b78406c.png

Kolla varifrån!

 

Semester dag 1.
Förhoppningsvis så är detta sitta bloggen ifrån denna telefonen för idag kommer min Acer Liquid. :-D

 


Vart på avatar igen fast 3D bio i

0-50a7fb5f41d9cf4fcec7d2f6f2f259b4.png

Kolla varifrån!

Vart på avatar igen fast 3D bio i bromölla. Blev bjuden av Sammy och Lina. Tusen tack för ikväll. Hoppas vi syns snart igen. Nu saknar man Ceasar. Vill hem till min lilla gosse nu.


Titta vilken sötnos. Som tittar up

536a2715491aed8bd0f55ba6d02c678c.png

Kolla varifrån!

Titta vilken sötnos. Som tittar upp.B-)


Nybadad. Snällaste katten hittills

52e90d97e041f0623d178bff33e468e2.png

Kolla varifrån!

 

Nybadad. Snällaste katten hittills som jag badat. Helt underbar.

 


Semesterdag!

Imorgon har jag flexat ut en semesterdag som jag ska ta och vara med Mamma på. Min semestervecka blev uppflyttad 1 vecka. Så jag vill bara ta det soft imorgon.

Familjen samlad :)


Vi har vart på ikea idag och så kö

2ee5f46ad7a0ab2bc3226b0277bf1675.png

Kolla varifrån!

 

Vi har vart på ikea idag och så köpte vi en ny kompis till Ceasar. Herbert heter han. Haha

 


Den finaste julgranen finns vid ik

0-723cd2effb56116072144c8962e109d4.png

Kolla varifrån!

 

Den finaste julgranen finns vid ikea i kalmar.

 


Äntligen kom våran säng med den dy

1ae94f57631560eea81c7f22852fd14b.png

Kolla varifrån!

 

Äntligen kom våran säng med den dyra tempurmadrass. Den var inte billig sängen. 18000 kr. Hoppas man får sova gott iaf.

 


hits