Jag är sjuk. Är förkyld och ont i

-8c61c1830373f9eb93be6248c21b6ee.png

Kolla varifrån!

Jag är sjuk. Är förkyld och ont i halsen.:-( känns inte alls bra. Vissa skojar och säger det är svininfluensan och det känns inte alls bra. Jag har inte tid att vara sjuk. Snälla gör mig frisk...
Obs bilden du ser är ganska gammal B-). Har för mig att den där knoppen fick min fantasi i gungning. Vad tycker du den ser ut som?:-D


Jag trodde inte det kunde bli värre...

Hört om den nya blogg-drottningen? Blondinbella är inte störst länge utan det är någon "Kissie". Enligt aftonbladet så har denna kissie gått förbi blondinbella och har fler läsare.

Okej, nu kommer mina åsikter om denna Kissie... Jag trodde ärligt talat jag skulle kräkas när jag tog upp första sidan. Inte för att vara elak. Jag tänker inte yttra mig om hennes utseende men blondinbella ser 1000 gånger bättre ut och beteer sig nog mycket mer vuxnare.

Det jag även vill kräkas åt är hur hon kan vara så ursäkta ordet, blåst, att förstora läpparna. Seriöst??? Sedan att hon ska operera brösten?? Liksom WTH! Sedan denna sönder solade huden... Snälla, sluta blogga ni som är sådana. Ni ger ut signaler till yngre tjejer att det är OK att ha lika dålig självkänsla som er själva. Därför man gör om sitt yttre beror på dålig självkänsla. Och speciellt när en tjej måste skriva om sig själv som kissie gör att: "Damn I'm so cute".

Jag trodde inte det kunde bli värre än blondinbella men det kunde det. Är så trött på dessa med lågt IQ som måste göra om sig själva och påverka unga tjejer att man ska bli något man inte är.

Nog snackat om den där kissie. Tycker bara det är så sorgligt att det finns sådana personer. Men men... Vill be om ursäkt till blondinbella för att jag retat mig lite lätt på henne. Men den här Kissie tar alla pris. Så sjukt att man kan bli känd på sånt där vis. Men men är man blåst så har man lättare för att bli kändis. Så är det ju. Lycka till med dina koläppar... Och hoppas du kan vara stolt över dina fejk-tuttar. Säg mig någon BRA NORMAL kille som vill att en tjej ska ha fejk, eller föredra fejk istället för riktig vara?

Va nöjd med den du är! Var glad för att du inte har det som mig, jag har i ryggen pga min större byst.

Såhär långt hår har jag fått så ja

334e374d05cdf1e86a42a787299a9a4d.png

Kolla varifrån!

 

Såhär långt hår har jag fått så jag kan göra en fläta ifrån bakhuvudet och fram över luggen. Super snyggt. Vad som däremot inte är så snyggt är mitt flårtig hår. B-)

 


Gap Skratt!!!!

Höll på att dö när jag såg denna videon. Herregud!


Detta är ett myssms. Jag är så gla

04856a29b9bcebf46baaedce295d55de.png

Kolla varifrån!

Detta är ett myssms. Jag är så glad och lättad att snart är det höst och vinter. Så skönt att sommaren är över. Vill ha snö och varm oboy. Vill bara ligga och mysa under en varm filt. Jag ser hösten och vintern som en befrielse. Lugn kallt och förhoppningsvis vitt. Julen och alla dens smaskiga saker. Halloween och alla skräckfilmer. Nu kommer min tid...


Min hd krasch.

Som vissa av er vet så kraschade min hårddisk med alla privata bilder från 1 år tillbaka. Jag fick mer eller mindre en ångerspanik-attack. (Inte haft det på snart 2 år). Riktit jobbigt. Mina bilder betyder massa. Det är det första jag skulle rädda om det började brinna.

Iaf jag skickade in den till www.soondata.se för en analys. De analyserade den tog iofs 1 vecka för dem att komma med en offert. Till 4000 kr att rädda den. Efter endel velande så tog jag beslutet att betala det. Har typ inte handlat något alls senaste veckorna. Det är mycket pengar och personena runt om fattar inte det då Christian när han blev av med bilder inte brydde sig. Men för mig betyder det alltså så mycket.

Nu ska jag äntligen få min nya hårddisk med de räddade datan om 1 vecka. Återigen får jag alltså vänta mer än vad det står på soondata. Men de kunde iaf rädda min hårddisk. Så Soondata får 3 hdd av 5. Det har tagit en väldans tid! Liksom det står att när de har fått OK på offerten tar det 1 vecka innan de skickar all data. Och det kommer alltså ta mer än 1 vecka. Tur man tog postförskott iaf.

Menmen... ska bli skönt och få sina bilder. Så nu ska jag köra raid med någon spegling (kloner av två hdiskar) här i min dator samt ha en backup på 2 andra externa hårddiskar. Bilder för 1 år sedan och tillbaka har jag på en annan extern hårddisk så det blir massor av backup-jobb när jag fått datan ifrån soondata.

Sen har jobbet kommit gång på allvar. Längtar efter nästa semester ;)

Man blir så fin på semestern, så utvilad så fräsch! Här är bilder på mig dagarna innan jobbet började. Så pigg man såg ut. Nu är man snart ett litet vrak igen.

Njuter av livet. Copyright Jessica Lundgren


Innan en dejt med älsklingen på resturang. Copyright Jessica Lundgren

Gud vad pigg och utvilad man var!

Gonatt på er!

Ny engelsk bok. Denna här boken sk

0-6e0fbb779a6ae06c10f7db93715e77c2.png

Kolla varifrån!

 

Ny engelsk bok. Denna här boken ska jag sätta gaddarna i. Twilight utav Stephenie Meyer. Har sett filmen och blev helt frälst. Så jag köpte alla 4 böckerna nu på engelska. Kan knappt bärga mig.

 


Gud vad trött man blir av att läsa

0-507eb134757da825d5240319893ddc15.png

Kolla varifrån!

 

Gud vad trött man blir av att läsa. Gått på sejlet idag med. Lika dåligt som alla år. Kan inte fatta att en sån stor stad aldrig kan ha en festival nu förtiden som är bra. Dåligt karlskrona. Mycket dåligt. Det var kul med flyguppvisningen iaf. Älskar ljudet från ett jas. Gonatt nu somnar jag en stund.

 


Tribute to Michael Jackson. Darins medley uppträdande i sommarkrysset.

Mycket imponerande! Tycker han gör detta skitbra. Det bästa Darin någonsin gjort. Lyssna och njut! Det gjorde nämligen jag. Medley med michael Jackson låtar.

Riktigt bra. Måste ses! Tyvärr så laggar den lite, iaf för mig. Men lyssna och njut. Ni behöver inte se. ;)

Katter ÄR smarta!

Kolla bara på denna nyheten om katten som åker buss! Den bevisar hur smart en katt är! Han tog bussen alltid vid den tiden OCH han steg av vid rätt ställe där han bor! Det är fan inte illa!

Ett as-hål. Såhär kul har jag när

32a4ec68e24924a954770d2fd3302a22.png

Kolla varifrån!

Ett as-hål. Såhär kul har jag när jag äter mjukglass. Hehe. Strösslet passar så bra som rövagräs.


Kolmården ftw!

Sitter på hotelet nu! Har 3 timmar på mig att surfa för 50 kr.

Idag så har vi vart på kolmården. Tur vi tog 2 dagars-passet. Vi har haft fullt upp hela dagen. Och har saker kvar att göra och se ;) Så det var tur. Tigrarna var B-E-A-U-T-I-FUL. Jag älskar ju tigrar så jag kunde inte sluta kolla på dem. Helt sanslöst att de är en utdöende art. Folk är grymma... De är ju så underbara. Så tänker nog dem som jagar dem också för deras päls så. :( Jag gillar dem dock levande tack!

Delfinerna var väldigt söta med! Dock tyckte jag det var lite för mycket skådespeleri och förlite show. Hade velat se mera av dem.

Linbanan var uschusch. Trodde den skulle gå sönder när som. Usch.. Men vi klarade oss. Jag fes ett X antal gånger i den där linbanan, och när de öppnade och frågade om vi skulle gå av så skämdes vi som fasen. Men vad fan, är man nödig så är man.

Gibbon-apan var underbar med. Fattar inte hur de klarar svinga i träden som de gör. Helt sanslöst. :)

Safarit var jag lite besviken på att det var så litet. Jag trodde det skulle vara mycket större. Jag jämnförde det väll med eriksberg i Karlshamn. Där safarin är ca 1mil lång.

Men gud vad bra vi har haft det idag. allt vart toppen!

Sen så hittade jag MASSOR av fina affärer som sålde kinesiska och indiska och afrikanska saker. Så nu ska det inredas. Speciellt med kattdjur! Sedan hade de endel kinesiska saker som vi redan har som tema i vardagsrummet. Så det ska bli kul att gå imorgon då jag får shoppa också.

Måste spara pengar med till nya soffor. Så jag ska inte ta och shoppa allt för mycket :) Sedan så ska kanske vi göra en annan sak med om 1 år som vi ska spara till... *heeemligt*

Bilen funkat bra hittils...  *peppa peppa ta i träd*

Förresten! Aldrig vart så arg som idag i trafiken! Det kom upp bilar i en refug brevid oss som körde på motorväg, tror de heter accelerations-refug. Iaf. Så vägrar personen att släppa in mig i innersta spår så de som kommer i anslutande refug kan köra upp på motorvägen! Var skitförbannad!! Jag blinkar, han ser det men ska endå köra förbi! Jag började blinka långt innan han började köra om och sen när jag väntat i 1-2sek för att se om han släppte in mig så gasar han istället!

Sen hände samma sak igen. Blir man arg eller arg???? Jag är långt ifrån en person som blir löjligt barnsligt arg i trafiken, avskyr sånna personer som beter sig lika illa som de som gör fel genom att vara arg och gasa och personer som räcker finger borde ha ett skott i huvudet.
Det ska mycket till innan jag blir arg i trafiken. Men då blev jag riktigt arg efter de två nonchalanta sakerna.

Imorgon kolmården igen och shoppa kinesiska saker!!! Weeehooo. Sen om 7 dagar är det jobb igen...

Gonatt. Denna tavlan kollar jag al

189950ddc7d2b2e55262ef0e2ca35fde.png

Kolla varifrån!

Gonatt. Denna tavlan kollar jag alltid på innan jag somnar. Imorgon bär det av mot kolmården där vi ska vara och sedan åka tåg till stockholm någon dag. Men vi kommer sova runt kolmården varje natt. Gonatt på er.


hits