Träning!!

Har ju fått problem med mina knä nu, efter skadan med dansspelet 2005. Så när jag börjat träna nu så har jag belastat knäna och fått ont.

Så var återigen på sjukhuset igår och röntgade mitt  ena knä. Kommer få knäskydd när jag tränar också. Alltid är det något... Man börjar bli gammal nu så kroppen börjar väll så smått rasa lite.

Iaf... träningen har gett mig lite. Tränade ju intensivt för några veckor sedan minst 5 gånger / vecka ala 30 min. Och det är jobbiga pass. Högt tempo i 30 min. Tog pulsen och den är uppe i 190-195 flertal gånger under passet.
Jag kör ju Jillians shred 30 days. Kommer dock inte köra det varje dag utan tar det i min takt. :)

Iaf såhär ser det ut sen den 13/3:
Midja: -5,5 cm
Höft: -2cm
Lår: -2,5cm
Arm: -4,5cm

Vikten dock är den samma, så jag har väll fått bort fett, men fått muskler istället som väger lika mycket. Jag klagar inte på det dock. :)

Bästa känslan är armarna. Fått bort gäddet lite :) Inte så illa resultat för en tjej som opererades i buken för 2 månader sedan eller hur? :) Jag har ju ont fortfarande till och från, så vågar inte pressa kroppen ännu till 100%...

Nu vill jag bara att mina knän håller så jag kan ut och sprina nu när värmen kommer. Har aldrig klarat över 2km i hela mitt liv (jag vet, jag är en soffpotatis), så det är mitt mål, sen är det 5km. Men en sak i taget! :) Är man otränad så är man, får tacka gudarna dock att man inte är större än vad man är. 65 kg är ju egentligen inte så mycket. :)

Nu är jag lite hungrig efter Jillians pass. Kikar på chipspåsen som stått där i 2 veckor nu. Men den är ajabajja. :)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits