Wehoo!

Åhhh!! Håå!!!! :D

Nu är resan beställd. Kattpensionat bokat. Bara hyrbilen kvar.
Ska bli spännande, min första riktiga resa utomlands någonsin!!!! Vart i Danmark 3 dagar, Tyskland 4 dagar, Oslo 2 dagar och Budapest 4 dagar. Så detta blir min riktiga solsemester! Det var på tiden. :) När man var liten så var klasskamraterna 1 vecka på lanzarote etc. Man var alltid lite avundsjuk av sig. Nu är det min tur! :)

Men måste medge att sverige, är jävligt fint. De sommar som vi vart mellan Vättern och Vänern har vart underbara! Rekommendera varmt att besöka alla sjö städer där. Speciellt Karlsborg.
Jag älskar att bila runt i Sverige. :) Gotland som vi var på för 2 år sedan var underbart det med. Så jag hoppas ändå om vi är iväg utomlands iår att vi även också kan bila i Sverige. Jag vill tex till Gränna igen, och Hjo som vi aldrig hann besöka.

Borta bra men hemma bäst? Vi får väll se :)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits