Nu är det jul igen...


Kommentarer:
Postat av: Mia

Hej,hej!

Jag sökte på google bloggar om soondata och då kom ditt inlägg om soondata upp(din data-krasch 2009) Vi har också skickat in våran kraschade hårddisk till dom men nu får vi knappt tag på dom, och vi vet egentligen inte vad som har hänt med våran hårddisk så jag tänkte höra nu om du någonsin fick tillbaka din dator/hårddisk? Var den räddad? Känns inte alls som något seriöst företag längre då man inte kan få tag på dom via telefon och på mail svarar dom inte :-( Tacksam för svar :-) MVH/Maria

Postat av: Jessica

Hej!

Jag var supernöjd med Soondata. Fick tillbaka allt jag förlorade. Dock tog det kanske 2-3 veckor innan jag hade allt tillbaka. Och det var bara en chans på ca 60% att de skulle lyckas. De lyckas inte alltid dessvärre. Det beror på hur hårddisken krashat etc...

Prova och maila dem. För jag hade mail-kontakt med dem.



Hoppas det löser sig.

Mvh Jessica

2011-12-27 @ 16:48:41
URL: http://jejja.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits