Det börja ta på en

Det börja kännas nu att man jobbat övertid i flera veckor sen Oktober.
Jag är riktigt trött i kroppen, vart nära på att känns mig riktigt stressad. Har väldigt mycket prestationsångerst över arbetet. Jag drömmer om nätterna att jag har semester och latar mig i soffan.
Detta med "julledigheten" som vi haft hjälpte inte heller (var ledig 1 dag utöver de vanliga lediga dagarna). Kännde mig nästan tröttare av det. Jag hann inte koppla av, och det var ju saker då med som skulle göras.
Jag tycker det är jobbigt att gå upp kl 07.00 på morgonen och kylan i bilen gör det inte lättare.
Jag ser ut som 40 år gammal i spegel på morgona.
Jag kanske är lite gnällig, jag har ju jobb! Jag har ju allt man kan ha. Men just nu saknar jag egen-tid. När jag kommer hem är det eve-online som gäller. Det är skepp som ska byggas, det är saker som ska hoppas. Men det konstiga är att jag trivs, jag trivs att vara i hetluften på jobbet. Jag trivs att ha hand om ett corp i eve.
Men endå saknar jag känslan av att bara... flyta på ytan och inte bry sig om något. Slacka lite och bara njuta. Det har vart en jobbig tid senaste halvåret. Samt att Ceasar flyttade in så måste man ju vara med honom 100% av den tiden man inte jobbar. Så det har inte vart det lättaste. Samtidigt som jag verkligen älskar jobbet, ceasar och mitt spelade, det gör jag.
Märkligt!

Lite bilder på Ceasar:





Mina två saker i livet: Christian och Ceasar!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Hihi så söt han är :)

Postat av: Anonym

Tack det ska vi ha:) ska ta mkt bilder ja=)

2010-01-10 @ 16:03:48
URL: http://www.deliciousamore.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits