Ute-dag för Ceasar

Idag slutade jag tidigt och det var varmt och gott väder = dags att ut med Ceasar en sväng.

Han är så otroligt gullig i sele. Han hälsade på grannkatten genom att lukta lite lätt, sedan gav han ifrån sig ett fräs så en andra katten flög iväg. Men så stolt jag blev att han vågade lukta på den andra katten. Han har verkligen blivit en stor kille våran lille Ceasar.

Här kommer bilder ifrån dagens utflyckt.

 

 

VÅR is in the AIR!

 

Pefekt Profil!

 

När husse kom hem (parkeringen ligger previs brevid detta stället vi var på). Så mjauade han som en galning och sprang emot husse. Han var som en liten hund. :)

Är så otroligt glad över Ceasar att han är hos oss. Han är så väldigt speciell. Aldrig haft en sån speciell kisse innan. Han har verkligen ett speciellt sätt och humör. Han är så otroligt älskad här hemma! Vill ALDRIG skiljas ifrån honom. Han är mitt allt just nu! :)


Kommentarer:
Postat av: Anna

Känner precis lika dant för våra katter.. Det är sådan skillnad när man vet att det är ens EGNA katter! Så mysigt:) Jättefin är han!

Postat av: Marie

Hittade just hit.Var kan jag hitta den uppfödaren?Det är just en sån katt jag vill ha!Så vacker!Jätte tacksam om du kan svar snart. Ha det bra! Mvh Marie

2010-04-09 @ 16:57:04
Postat av: Jejja

Om du tar och säger din mejl så kan jag mejla till dig vart jag fick tag på sötnosen!

2010-04-16 @ 20:48:45
URL: http://jejja.webblogg.se/
Postat av: Marie

Hej! Här kommer min mailadress.Tack för att du mailar mig vart sötnosen kommer ifrån!

2010-04-24 @ 22:46:31
Postat av: Jejja

Hej! Ser inte din mail alls. Du måste skriva den i E-post fältet. :) Annars tror jag den tar bort sånt när man skriver i det stora fältet. Skriv igen så får jag din mejl. :)

2010-04-28 @ 09:28:42
URL: http://jejja.webblogg.se/
Postat av: Jejja

Det var inget! Ser din mejl nu. Jag skickar ett mejl till dig så fort som!

2010-04-28 @ 23:41:35

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits