Paranoid!

Okej nu har den första döden i sverige kommit av svininfluensan. Visst mannen hade någon annan sjukdom och klarade helt enkelt inte av influensan. Men jag är med sjuk idag! Har ont i halsen, tror jag haft feber, lite snuvig. Klart man blir lite paranoid att man själv fått svininfluensan. Men så länge som jag känner att kroppen klarar det själv så hoppas jag den gör det.

Egentligen är det lite löjligt att man är orolig. Personer dör i influesor hela tiden. Rätt om det är en vanlig eller inte. Så jag hoppas jag överlever iaf :)

Det känns inte OK när man nämner att man mår dåligt så säger alla: Det är svininfluensan. Och liksom skojar. Men tänk om det är det då?... blä.

Jag tycker/inbillar mig iaf att jag blir bättre och bättre. Om jag inte haft denna halsontet så hade jag faktiskt känt mig skitbra.

Symptom på svin-influensan:
- Feber och frossa
- Hosta och halsont
- Värk i kroppen och huvudet
- Diarré och kräkningar
- Trötthet
- Andningssvårigheter

Har/har haft: Feber, Halsont, värk i kroppen... det vill säga 3 av 10 symptom. Och det kan ju ändras... Kanske har allihopa inom 1 timme.

Fan jag håller på att bli hypokondriker!

Jag ahr endå vart så duktig och jobbat hemmifrån idag. Det ni :)

Kommentarer:
Postat av: Anna

Jag tycker det känns som att de överdriver med denna influensan. Visst att man ska tänka till om man blir sjuk. Men samtidigt innan det ens kom fram att det hette just svininfluensan, så hade många redan fått det utan att veta av det. Folk ska bara skrämmas, och de lyckas!

Postat av: Anna

Vad bra att det börjar bli bättre..

Jo det är bra med mig..:) Det rullar på som vanligt

2009-09-02 @ 10:39:24
URL: http://www.deliciousamore.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits