Tjena Fasen!

Jag är riktigt nöjd! Mitt midjemått har gått ner 3cm på 1 månad.  Jag kan ha storlek 36-38 i tröjor. Jag kan ha 38:or i byxor.  Aldrig sett så snygg ut någonsin :D. Min BH-storlek har gått ner ca 1 kupa. Visst älsklingen tycker inte det är sååå positivt, men jag älskar det. Kommer nog aldrig få ner storleken så jag kan handla BHar i vanliga affärer, men kanske slipper köpa BHar från England iaf! Hoppas bara inte tuttarna blir sladdriga utan behåller sin fastighet... finns en risk med det när man går ner i vikt, dock så går jag inte ner så snabbt utan 1-2 kg i månadern. Sedan så röker jag inte och aldrig gjort sen så dricker jag endel vatten, så jag borde klara mig ganska bra :D
Appråpå det.
Tog o beställde bhar för 2000 kr :D hehe, det behövdes, fick dock skicka tillbaka allihopa för de var förstora men de kommer snart tillbaka igen, sen kan jag slänga de BHar jag haft i 2-3 år tillbaka. Sjukt vad de har hållt bra ändå. Nu längtar man till sommaren med så man kan få köpa badkläder! Och ska bli så kul och semestra med älsklingen och hitta på saker med honom, och under denna semestern så slipper vi flytta som vi gjorde i somras. Jävligt tråkigt och göra sånt på en semester.

Jag har så många privata projekt med igång! Jag ska sticka klart min halsduk, jag ska måla klart mina japanska lyktor, jag ska göra en scrapbook med året 2008 som har vart det bästa i mitt liv hittils! Jag ska göra en hemsida nu när jag är webprogrammerare borde jag kunna göra det gaaaanska lätt... Men jag fastnar alltid i eve-träsket när jag kommer hem. Det är inte lätt och vara Chef över 50 pers i ett online-spel, Men bakom varje framgåsrik kvinna står en lat man :D. Iofs bra att jag har saker och göra. Skulle annars bli rätt rastlös.
Ett projekt till: Jag ska odla tomater! :D Ska köpa ett miniväxthus, eller så bygger jag ett och då blir det också ett projekt :D Sedan så har jag köpt 15 olika blom-frön som ska sås på balkongen nu i vår. Det finns en hel del att ta tag i.

Det skulle komma snö ikväll/natt med. När jag var nere i källaren idag så började det komma ett par snö flingor... vi få se :)

Det är dock inte så bra nu med mig, är lite förskyld och ont i lederna och i halsen :(

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vi får ta en runda till subway när jag kommer hem i mars:) Jag ska vara hemma i 6 dagar då!

2009-02-11 @ 16:33:54

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits