Det är riktigt tungt att somna i n

6324952a19d73870ef814e8ab5db4fdf.png

Kolla varifrån!

Det är riktigt tungt att somna i natt. Är besviken arg och trött. Sandblästrad och naken. Det var jobbigt idag och se allas besvikelser. Det var riktigt jobbigt att logga in idag. Men ingen mening att klaga det är väll det han vill. Vi kommer tillbaka var så säkra. Och det är utan honom. Allt han sagt allt man sagt till honom är raderat. Tänk att ett spel kan betyda så mycket. Jag ska gå på min magkänsla som innan. Jag hade detta på kän. Jag visste nästan att det skulle komma. Jävla eve. Skit spel egentligen. Eller inte. Men men. Skönt att äntligen få det överstökat. Det jag hade på kän. Jävligt surt det skulle hända nu när vi är som starkast.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Tack tack:) Ja jag trivs i den iaf:) Skulle behöva förga igen men känns lite onödigt när vi ändå ska iväg om typ två veckor..då blir det ändå förstört:/ så man får väl vänta till efter det.. Hur är det annars? vad händer på nyår?

2009-12-29 @ 19:34:19
Postat av: Mimmi

Besök http://www.mimmiogmarie.blogg.se !

En blogg om två bästisar och deras liv . ;>

Ps . Fjortisvarning ! (:

2009-12-29 @ 21:06:35
URL: http://mimmiogmarie.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits