IKEA

Jaha, älskligen och jag åkte och shoppade glada och sjungande i bilen bar vi iväg. Sedan så fikade vi uppe vid en gammal kyrka som jag älskar. Vill gifta mig i den kyrkan.


Bara älskar denna kyrkan!
Källa och bild ifrån:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hossmo_kyrka

Det är nog den finaste kyrka jag vet. Jag har en fetish... HAHA!! Neej, men jag tycker kyrkor är så intressanta. Jag är inte ett dugg kristen, utan jag tycker om kyrkor speciellt gammla kyrkor. Mina favoriter är de som inte är målade vita utan ser ut som de gjorde på medeltiden. Hossmo kyrka är ifrån 900år e.k

En annan kyrka jag tycker om också är Källa gamka kyrka på öland. Den har jag dock aldrig sett IRL. Vill väldigt gärna se den i verklighet.

Källa och bild ifrån: http://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4lla_%C3%B6dekyrka

IAF, vi satt och mös i solen sedan så bar det iväg till media mark där handlade jag mitt Resident Evil 5 spel :D Hittils tycker jag absolut det är bra.
Sedan så köpte vi endel på IKEA. Ska bli så kul och få göra fint ute på balkongen. Idag så solade jag på balkongen och tittade ut över alltihopa. Några snorungar sprang och lekte och förstörde min lugn o ro.

Nu denna veckan är det påsk med! Kan inte komma på vad jag ska ge älsklingen i påskägget. Godis är så tråkigt och förra året fick han sin favvosnus så i år vet jag inte vad jag ska hitta på, men jag har några bra ideer endå :) hehe heeemligt.

Nej nu är de sova och upp till stressen på jobbet..

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits