Vad gör en 17-åring...

ute och festa i ett främmande land. Ett barn på 17 år som är ute i ett främmande land och desutom inte hänger ihop med sina kompisar. Helt sanslöst. Min tanke är även hur föräldrar kan ta och godkänna att ens dotter under 18-år får åka dit på en sådan semester. Visst jag tycker det är jättehemskt att man inte kan få vara ifred. Men man måste vara försiktig som fasen i utländer. Aldrig gå ensam som tjej osv... Riktigt onödigt att trakasera henne när hon väl kommit hem. Att det är en pr-kupp osv. För det kan man endå inte veta.
Helt sanslöst att ungdommar under 18 går in och festa i andra länder...

.......

Kommentarer:
Postat av: Anette

så du känner inte nån som har varit i ett främmande land och festat med ett gäng kompisar? alls?

då kan jag berätta hur vanligt det är, när jag gick sista året i högstadiet så anordnade skolan en resa till spanien och historier som jag hörde om denna resa var att när de få lärare hade gått och lagt sig så var det fritt fram för studenterna att festa, att få tag på sprit var enkelt och att komma in på klubbarna var ännu enklare... det här var alltså 14 och 15 åringar, betydligt yngre än 17 alltså

Ungdomscharter är jättevanligt och oftast händer det inget, men ibland gör det det tyvärr... och Isabella var egentligen inte ensam, hon kom med vänner, som gick till baren istället för att stå kvar och dansa, som isabella, som mitt i klubben blir utsatt för övergreppet, helt öppet egentligen... helt sjukt

2008-08-16 @ 11:21:24
Postat av: ....

Sen skulle det lika gärna kunna ha hänt om hon var 18 och åkt utan att föräldrarna har något att säga till om.

2008-08-16 @ 11:44:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits