Nyårsafton

Fan vad min 4atums bomb small! Köpte fyrverkerier för 800 kr. Mycket tycker kanske vissa. Men se det såhär! Jag festar 2 gånger om året. Har aldrig rökt massa skit ciggaretter sånt trams. Dricker 1 gång i kvartalet. Jag gör typ inget onödigt för pengarna, bara handlar elektronik osv. Så något onödigt måste jag ju kasta pengarna på och det gör jag 1 gång om året. På fyrverkeri. Hade jag haft jobb hade jag handlat för flera 1000 kr!!! Kan aldrig få nog av det.

Iaf Christian, David och Tim var hos mig. Vi åt hamburgare och drack lite cider. Tycker vi hade iaf hyfsat trevligt. Var ute och gick och jag var full sägs det! Haha av en cider yeah right?? Nej tankspridhet är inte samma sak som fylla. "Är du så full så du inte vet vad du lagt dina Airbombs!" Sas det till mig. Men nepp. Jag var bara tanksprid!! :D

Snälla ger mig fyrverkerier nu!!! Snälla! Vill ha! :(


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits