R.I.P MJ

Sitter och kollar på minnesceremonin.

Nu ska jag säga ett par saker om Michael Jackson. Jag tycker det är synd att han är död. Innerst inne så tycker jag jävligt synd om honom. Vilket liv han måste ha levt. Det kan inte vart lätt. Hans musik dansade jag till som en galning när jag var 2 år. Har spelat Jackson 5 i ensamblen på estetiska massor av gånger. Alla hans pedofil-anklagelser (vilka kanske stämmer inget jag vill uttala mig om). Han kan inte ha haft ett lätt liv. Och när han började plastikoperera sig så måste hissen stannat på mittenvåningen. Så synd att ingen hjälpte honom att tänka rätt att han ser bra ut och att han ska vara nöjd med den han är. Jag tycker så synd om honom och att han inte fick hjälp heller i tid. Sen att han hade ett apotek hemma med massor av smärtstillande och ångerstdämpande. Klart som fasen han har det. Det måste ju gjort hemskt ont efter alla dessa plastikoperationer. Så synd att han förstörde sig. Hade han inte kört ner sig så mycket så kanske han hade vart en större artist än idag.

Kommer ihåg SEGA spelet som jag spelade som en galning som liten :)

Sedan att han inte fått leva en vanlig barndom är också hemskt, kanske därför han drogs till småpojkar, han såg sig själv som så gammal som de var, för han växte ju aldrig upp. Han var ju en pojke innerst inne. Och sedan sägs det att han var gay. Nu är inte detta en ursäkt för att vara pedofil, bara en teori som jag har. Att det kanske kan vara så det var. Kan dock hålla på att skriva massor av pedofili ämnet. Att många föräldrar lever med det, men de utgör inte sina "behov". För de vet att det är fel. Vilket skrämmer mig endel. Då kan man ju diskutera vidare på det vem som gör en psykiskt sjuk, gärningarna eller tankarna? Nog om det!

Jag sörjer, väldigt tacksam för musiken vi fick uppleva och alla dessa moves han gjorde var helt sjukt bra.

Men...
han hade redan gjort sitt inom musiken! Det hade han, men tycker så synd att det skulle sluta såhär. Jag vill dock minnas honom när han var som bäst. Innan allt gick utför med plastikoperationer och skandaler. Därför kommer jag länka in en youtube film där han var i sitt bästa skick och snyggast!

Rest in Peace Michael Jackson.


OBS: 80-talet är det bästa talet som funnits! Älskar det makalöst mycket! Helt underbart!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Oki:) Jag hör av mig om det blir något i sådana fall:) Kommer ha saker o göra näst intill varje dag när jag kommer hem. Men Hör av mig om det blir något:)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits