Dagens skörd!

Fyrverkeri inköpta. Här är de bästa bilderna ifrån dagens demo-skjutning.









Klicka på dem för att få dem större.

Alla bilderna är Copyright Jessica Lundgren 2009

Fyrverkeri uppvisning. Jävla vad d

6108f07524e44a8406750a0fe2af7377.png

Kolla varifrån!

 

Fyrverkeri uppvisning. Jävla vad det small härligt. Var på sveas demo uppskutning. Köpte eget också. Men för bara 700 kr i år.
Ska lägga upp bilder på det jag fotade. Hoppas bara det blev några fina bilder

 


Idag var det fint väder och det gi

36e273bced75671dc11f87fca433e381.png

Kolla varifrån!

 

Idag var det fint väder och det gillade Ceasar. Han har inte sett så mycket sol i sitt liv. Vi är så glada att han är hos oss. Tom christian visar att han verkligen tycker om honom. Är så glad att han ändrade sig.

 


Det är riktigt tungt att somna i n

6324952a19d73870ef814e8ab5db4fdf.png

Kolla varifrån!

Det är riktigt tungt att somna i natt. Är besviken arg och trött. Sandblästrad och naken. Det var jobbigt idag och se allas besvikelser. Det var riktigt jobbigt att logga in idag. Men ingen mening att klaga det är väll det han vill. Vi kommer tillbaka var så säkra. Och det är utan honom. Allt han sagt allt man sagt till honom är raderat. Tänk att ett spel kan betyda så mycket. Jag ska gå på min magkänsla som innan. Jag hade detta på kän. Jag visste nästan att det skulle komma. Jävla eve. Skit spel egentligen. Eller inte. Men men. Skönt att äntligen få det överstökat. Det jag hade på kän. Jävligt surt det skulle hända nu när vi är som starkast.


Bio: Avatar

Såg avatar i helgen. Den var faktiskt bra. Lite vääl mycket data-animeringar. Jag trodde inte det skulle vara så mycket som det var, kändes i vissa fall som en pixar-film fast för vuxna. Den var spännande, romantisk och underbara färger. Världen de var i påminde om vissa världar som finns i MYST spelen. Mycket läckra och man ville bara vara där.

Snygg och "gullig" samt spännande film. Rekomenderar den.


Dragon Age


Detta spelet är just nu nr 1. 
http://www.xfire.com/profile/jejja/

Här ska bakas Rocky road. Aldrig s

3fd4f5162d72a53927a58f48c53d50b4.png

Kolla varifrån!

 

Här ska bakas Rocky road. Aldrig smakat det men alla tjata om att det ska vara gott. Nu åter står det att se.

 


Årets julstrumpa. Triss godis och

760e61b9041b257fccc0508e0fc933e5.png

Kolla varifrån!

Årets julstrumpa. Triss godis och snus.


Finns inget bättre än att vakna oc

097918aff5bb776bbec855311f69686d.png

Kolla varifrån!

 

Finns inget bättre än att vakna och bli ompysslad och tvättad. Tydligen behövdes mitt knä bli rent. Hehe. Haha han är helt vindögd på bilden! HAHA

 


Jag är totalt såld på android. Äls

0bcb5cc1dad8123762399bd47efdb6ed.png

Kolla varifrån!

 

Jag är totalt såld på android. Älsklingen har skaffat en sådan och jag vill och ska bara ha en sån när sony ericsson släpper sin. Jag har inte testat iphone så mycket men jag säger bara att det är android som gäller. Helt underbar!

 


I den här åldern är allt kul. Även

4c28d6796dfc40494f3d570e7cb6fc8e.png

Kolla varifrån!

 

I den här åldern är allt kul. Även reklam. Lille killen. Sitter och degar mest framför tvn imorgon tar jag katten med mig till mamma så han får träffa andra katter. Tror han hade tyckt om det eftersom han är så social.

 


God Jul!


Det är så kul i låda.

0-3455b7e77beba101089a24ff2667de3a.png

Kolla varifrån!

 

Det är så kul i låda.

 


Fan vad snyggt svart presentband v

1dfc4a912c85500c68160e75c3c11b73.png

Kolla varifrån!

 

Fan vad snyggt svart presentband va.

 


Kalle har ekorrar i sin julgran...

Jag har en katt,,,


Pepparkakshus!

Inte byggt pepparkakshus sedan barnsben. Men när jag fick en sådan färdig sats i födelsedagspresent, så varför inte...?? För det första så brände vi sockret så det blev helt mörkbrunt nästan svart! :D haha. Trodde det skulle vara så och smakade på en liten klump som avsvalnad. Men det skulle det inte. :)







Haha sådär blev det. Ganska fult pepparkakshus, men det är inte lätt att ha någon som vill bli klar snabbt med det man gör över axlen, samt att den där glacyr saken var för rinnig! :D Det var roligt att bygga och det är väll huvudsaken...

Nu är fjäde ljuset tänt. Sitter oc

67a8be408445b74dbdb0eb672c218e51.png

Kolla varifrån!

Nu är fjäde ljuset tänt. Sitter och myser och kollar på jul filmen på 4an. Snart blir det glögg vitt glögg, det är godast. Ska nog slumra en stund med. Vart och jobbat idag. 6 arbetsdagar per vecka nu. 3 veckor i rad. Jag känner mig riktigt trött nu. Men jag stormtrivs. Så. Snart är det jul ledigt så jag står ut.:-)


såhär såg min bil ut i morse. Hehe

1c4543235cec9c8bedfb04ec9de29235.png

Kolla varifrån!

 

såhär såg min bil ut i morse. Hehe

 


varning. E22an är riktigt dålig.

7899db3a206b6986cc5174cd003238f4.png

Kolla varifrån!

 

varning. E22an är riktigt dålig.

 


Det snöar för glatta livet här ida

394b9890e4e9e2647247409bb18e1395.png

Kolla varifrån!

 

Det snöar för glatta livet här idag.:-D

 


Fredagsmys och tomten är far till

628bfeefff24038ad51e3f1b1ba62e37.png

Kolla varifrån!

 

Fredagsmys och tomten är far till alla barnen på tvn. Första gången jag ser det faktiskt. Bättre sent än aldrig.

 


Jul med ernst på tv just nu. Man b

57713c0f69622d2de91167fedbdf39a2.png

Kolla varifrån!

 

Jul med ernst på tv just nu. Man blir otroligt godis sugen!

 


Mammas Pojkar!

Parodi på mammas pojkar. Programmet som tv4a sände nu i höstar. Jag kollade på vissa avsnitt. Snacka om att ha hittat de flesta bimbo tjejerna och flyttat dem på ett ställe. :)






Tina ringer till bobby:




SÅ jävla bra!!!

Hej mitt vinterland, nu är jag här

0-30c1e10013daea77fa69948672f3598e.png

Kolla varifrån!

Hej mitt vinterland, nu är jag här.


Så här blöt blir man om nån går un

0-4e6fac0ec2cb6aed9f349d8b8b8418cd.png

Kolla varifrån!

 

Så här blöt blir man om nån går under badkaret. Samt att jag fick tvätta hans tassar och svans så han inte fått tvål rester på sig. Oj vad han pep. Stackars liten.

 


Guess what? SNOW!

0-3a956a92c15bd89d06c5d558c5589415.png

Kolla varifrån!

 

Guess what? SNOW!

 


Gottis.

0a869a3177e456647ac315f5c7c82746.png

Kolla varifrån!

 

Gottis.

 


Bytt Kattmat!

Jag ska byta från Royal Canin till Orijen kattmat.
Varför?
Jo, ta en titt på detta.

Orijen innehåller inga spannmål. Den innehåller 75% kött och 25% frukt och grönt.
Referens:
http://www.foderbilen.se/katt/kattmat/orijen-cat-adult-2-5kg.html
Innehåll(*):
Kycklingkött, kycklingmjöl (låg asknivå), kalkonmjöl, potatis, färskfångad vit djuphavsfisk, kycklingfett, sötpotatis, hela ägg, kalkon, laxmjöl, laxmjöl, olja från lax och ansjovis, färsk stillhavslax, solrosolja, alfalfa (blålucern), atlanttång, ångade, morötter, spenat, ärtor och tomater, äppelfiber, psylliumfrö, chondrus crispus, cikoria, lakritsrot, bockhornsklöver, fänkälsfrö, glukosmin HCI, tranbär, svarta vinbär, ringblommor, I-carnitin, majssilke, pepparmynta kamomillblommor, maskros, sommarkyndel, rosmarin extrakt, kondroitin, nypon.


Royal Canin innehåller spannmål och mindre kött och spannmål
Referens: http://www.foderbilen.se/royal-canin-kitten-36-2kg.html
Innehåll(*):
Torkad fågel, ris, vegetabiliskt proteinisolat*, animaliskt fett, majs, majsgluten, hydrolyserat animaliskt protein, vegetabilisk fiber, L-lysin, sockerbetsfiber, mineral, fiskolja, jäst, sojaolja, äggpulver, natriumfosfat, fruktos-oligosackarider, jästhydrolysat (innehåller mannan-oligosackarider), taurin, DL-metionin, ringblommeextrakt (innehåller lutein), L-karnitin. * L.I.P.: protein med mycket hög smältbarhet


Så nu kör jag hälften royal canin och hälften Orijen. Jag hoppas det blir bra iaf. De har ju inga olika mat för raser eller ålder orijen. Tror iofs det kan vara någon försäljnings trick att ha massa olika när de endå innehåller precis samma fast det kanske skiljer sig med 1% i något hit eller dit.

* Referens: http://forderbilen.se

det snöar! Syns inte på bilden men

0-2e5fb93384768292da1aff4ee521daee.png

Kolla varifrån!

 

det snöar! Syns inte på bilden men jag ser det.

 


Jobb på en söndag. Inte ofta nån j

0e6b1d8074981519354c620e7cc0c2ed.png

Kolla varifrån!

 

Jobb på en söndag. Inte ofta man jobbar på söndagar. Men ibland måste man. Vart på city gross och handlat smaskiga saker. Nom nom.

 


Yes!

The Playtones gick vidare till final. Jag verkligen avgudar den där "slide-gitarren". Så härliga toner! Roligt.

Svannte och hans "pussgurka" attack också. *Skrattar*

Rösta på The Playtones i dansbandskampen!

Min gammla trummlärare jag hade på Estetiska Musik programet på knuthhansskolan är med i dansbandskampen. :) Lite roligt då jag inte trodde han skulle bli förknippad med "dansband". Dock så låter de inte såå mycket dansband. Men de är otroligt duktiga musiker. Rösta på Svannte och hans band!

Bilden är ifrån http://www.theplaytones.se/

 

För att ringa och rösta på dem ring:

099-220 05


Bajsa is the shit.

6f995e8f3f33101bf21f2ba47a175240.png

Kolla varifrån!

Bajsa is the shit.


Kissen!

Kissen har nu snart vart hos oss i 1 vecka. Han är så otroligt söt och Christian och jag är så förtjusta i det lilla knytet. Han är så otroligt social och orädd för allt. Han satt i badkaret och lekte med vatten här om dagen. Om jag smäller i toalocket eller tappar ungsform i golvet så tittar han bara lite. Han ska vara med ÖVERALLT. :) Hehe. Jag tycker han har växt mycket på några dagar. Han äter som en häst :) Visst han är säkert ensam här. Och det gör ont och lämna honom på morgonen. Men det måste ju göras. Saknar honom på jobbet iaf. Nu ligger han på mattan på golvet och sover utmattad. Satte fast ett snöra på en stol och han var helt galen i 20 min skulle bara döda snöret! :)

Postar lite bilder från första dagen han kom hem:

Allt ska undersökas! Copyright Jessica Lundgren 2009



Båda mina älsklingar! Copyright Jessica Lundgren 2009



Sova hos Husse är det bästa! Copyright Jessica Lundgren 2009



Tugga på mattes skor! Copyright Jessica Lundgren 2009



Undersöka! Undersöka! Copyright Jessica Lundgren 2009

UNDERBAR!!!


Så underbar. Helt underbar. Han ha

57dc59bd4bd45cf53e41f3294b0d66a3.png

Kolla varifrån!

 

Så underbar. Helt underbar. Han har allt positivt. Han är så snäll. Leker försiktigt med en. Biter försiktigt på en. Lugn men busig. Han är så pratsam och charmig. Pratar och är med överallt. Så underbar. Nu ligger han och drömmer. Fladdrar med tassarna.

 


Första tuppluren tillsammans. Efte

0-48013bab6d50f6eab6c8578985ff8790.png

Kolla varifrån!

 

Första tuppluren tillsammans. Efter två timmar bilfärd och en timme av skoj och lek var vi alla tre trötta.

 


Så söt!

0-3a7fbe1b5eb2fe6687d98462761b6607.png

Kolla varifrån!

 

Så söt!

 


Vi är påväg nu för att hämta våran

-d31a8079f3130e12de1f8949177c998.png

Kolla varifrån!

 

Vi är påväg nu för att hämta våran kisse. Så skönt och sitta i en sådan mysig och tyst bil. Jag är mer nervös än vad jag trodde jag skulle vara. Jag är jätte nervös faktiskt. Massa blandade tankar.

 


Snyggaste sänggavlen. Dagens julpy

0-1e6b9f9a03856d521a5a5093ab23117d.png

Kolla varifrån!

 

Snyggaste sänggavlen. Dagens julpynt.

 


hits