Vad gör en 17-åring...

ute och festa i ett främmande land. Ett barn på 17 år som är ute i ett främmande land och desutom inte hänger ihop med sina kompisar. Helt sanslöst. Min tanke är även hur föräldrar kan ta och godkänna att ens dotter under 18-år får åka dit på en sådan semester. Visst jag tycker det är jättehemskt att man inte kan få vara ifred. Men man måste vara försiktig som fasen i utländer. Aldrig gå ensam som tjej osv... Riktigt onödigt att trakasera henne när hon väl kommit hem. Att det är en pr-kupp osv. För det kan man endå inte veta.
Helt sanslöst att ungdommar under 18 går in och festa i andra länder...

.......

Sista semesterdag ...

Sista semesterdag idag. Imorgon tillbaka till kolgruvan. Tycker semestern har vart helt ok. Vart slappt och vi blev precis klara med allt i den nya lägenheten så på den punkten kan man slappna av. Sen har vi vart med om en sån storm med som fick namnet bigitta eller något :)

Vi som bor mitt uppe på en kulle nära kusten fick sån blåst... trodde något skulle gå sönder. :)
Min sista dag blir till att bara ta det lungt. Spela lite spel och se på OS.
Lite roligt när oväntade personer tar ett silver som de gjorde idag. 

Gott med korv...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/os2008/article3058643.ab

Hehe...
Tänk vilken ära att få vinna korv som du kan äta hela livet ut.
Efter två paket korv skulle jag kräkas... usch!

hits