Malmö!

Jaha, då har man äntligen sett lite mer av malmö än musikhögskolan.

Tyckte vi hade ett bra dygn med god mat och shopping. Chokladprovningen var också bra. Men fasen vad mätt man blev av chokladen. Jag orkade knappt de sista bitarna i provningen. Men det var intressant att veta hur kakao blir till.

Det snöade endel med och jag trodde inte vi skulle komma fram så snabbt som vi gjorde. + att jag körde vilse. Koncentrerade mig så mycket på väglagret + folk som bromsade och gasade konstant så jag missade att vid kristianstad köra av mot malmö. Så jag var påväg till hässleholm. Efter ca 1km på den vägen kände jag att inget var rätt. Vi körde för mycket norrut. Så jag bad Christian sätta igång GPSen och jag hade rätt. Vi var fel. :) Så in på någon krokig mindre väg mitt i all snö och gena ner till E22. :)
Sen när vi var framme blev det engelskpub ala hem till gården. :)

Roligt att idol-nissarna var också i malmö. Hade man vetat det kanske man köpt biljetter. Bara för att man var där just då.

Nu är allt julpyntat här hemma med förutom granen som ska upp vid lucia. :)

Hetsig vecka!

Denna veckan är väldigt hetsig.
Inte nog med att det är första advent på söndag och allt ska vara uppe. Det är även dags för en liten resa på fredag. Så jag måste julpynta imorgon! För på torsdag jobbar jag till ca halv 7. Och på fredag ska vi köra direkt till Malmoe.

Längtar till helgen. På lördag ska jag utnyttja min julklapp från älsklingen som jag fick. Chokladprovning för oss båda. Visst man får smaka på 6 st bitar :S Snålt som fan om det är så. Men ändå. Jag tycker choklad är intressant så det ska bli spännande.

Sen innan chokladprovningen så blir det att shoppa lite. Jag har redan nu bestämt att jag ska köpa halva Coolstuff's sortiment. Sen måste jag försöka hitta ett par stövlar. Beställde ett par på Ellos! Sen var de för stora och skickade tillbaka dem för att få dem i 36. DÅ, var de slut!!! Så dumt!

Har en ny kastererad Chilli här med idag. Lille stackaren. För att visa hur mycket omtyckt han är så tänkte jag posta lite bilder på snutten :D


Chilli 4 månader



Chilli 8 månader

Och en bild på båda mina barn Ceasar till vänster, Chilli till höger:

Älskar er!!!

Nu är det snart jul!

Dags att sparka igång min juleblogg: http://juletiden.blogg.se/ Välkomna in! :)

hits