Äntligen åska!

Vilket härligt väder det var igår! Riktigt härligt!
Jag hänge stooor läpp i fredags, vart åska runt om utom här i karlskrona så jag trodde jag skulle bli galen.

Den 30/6 såg det ut såhär:
(OBS. Alla bilder är ifrån dmi.dk)

Ingen åska i Karlskrona



1/7. Åskan har omringat Karlskrona! Lol!



Hm lite smått och gott runt om den 2/7 med.



Karlskrona staden som Tor glömde kanske?? Jag hörde lite muller denna dagen men den kom fan aldrig hit! Helt sanslöst!



Äntligen!!! Åskade ifrån kl 16.00 till 01.00 igår! :)



Ja ni kan ju se hur det såg ut :) Myys!


Sedan, jag vill ju egentligen bli fotograf och velat bli det ett tag. Och så tänkte jag att nu jävla ska jag ta min första blixtbild, jag satt ute på balkongen från kl 21.00 till 23.00 och gav mig fan på att fotta min första blixt. Jag tog över 900 bilder sammanlagt och fick en(1) hyffsad bra bild! :)  Min första och enda blixt-bild. Ja jag är stolt över den :)

Här kommer den!

Copyright Jessica Lundgren 2009. Äganderätten på bilden tillhör Jessica Lundgren.


Men visst är den COOL!?!?
Jag är så jävla glad att jag tog den. Gått och vart jätteglad. Och vet ni. Imorgon ska det beställas ny kamera! :) Blir dock ingen systemkamera för de som kan filma var för dyra. Så det blir en annan dyr kompakt kamera.

Gonatt på er!

//En blixt-glad Jessica

Kommentarer:
Postat av: Anna

Ja..Det finns knappt några granna där som tur är:) Så det är väldigt tyst och lugnt där ute:)

Ska du ha någon semester i sommar?

Postat av: Anna

Sköönt med semester! Jag ska ha min första semester i år:) Ska ha tre veckor. Så på söndag åker mattias och jag hem till papps!Ska bli så skönt att få komma hem igen..men alltid blir det lika mkt o göra varje gång man ska åka hem..oavsett hur länge man är hemma,konstigt nog. Sedan ska vi och tre andra par till falkenberg några dagar o hyra stuga..sen allsång på skansen och vara ute på landet..så det ska bli underbart:)när skulle ni till gotland?hur har det gått med bilen?

2009-07-07 @ 21:45:05
URL: http://www.deliciousamore.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits