Konstig dag...

När jag kom till jobbet idag stod det en julgran i entren. När jag gick in i byggnaden på Telenor så stod det adventsstakar lite här och där. Plötsligt händer det. Över ett dygn och helt plötsligt är allt julpyntat. Jag hinner inte med! :) Har inte börjat julpynta ännu här hemma. Men det kommer nu i helgen. :) Ska försöka åka på julmarknad också på söndag. Sedan nästa helg är det bubbetorps julmarknad. Tiden nu är underbar. Den bästa tiden på året.

Jag fyller år också snart. :) Jag får frågan ofta hur det känns att fylla år så nära jul. Det är bäst. Jag har två julaftona brukar jag säga :) Det är ljus och julbelysning överallt. Jag får presenter med julpapper på oftast (finns ju inget annat i affärer såhär dags). Så ja, det är lite som lill-julafton. :)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits