I did it!

Tog hål i öronen i lördags :) Hehehehehe....

Det gjorde lite ont. Var mest chokad. Igår när jag skulle snurra på dem så svartnade det för ögonen. Trodde jag skulle svimma så jag fick ligga i sängen och snurra dem. Faen vad äckligt det kändes!

Har funderat på att ta ut dem minst 50 gånger. Tycker det ser så flickigt och löjligt ut... Ringar är apfula små som stora. Så liksom vad ska jag ha?? Iaf. Jag kommer inte använda det så mycket. Kommer mest använda det på jobbet och på fester osv. Vill egentligen inte ha hål utan vill bara ha möjligheten att kunna ha något där. Tex när man gifter sig.

Nu är det bara tatuering kvar! En sak till som jag lovat mig själv. Och nu vet jag precis! :)

Kommentarer:
Postat av: Anna

Det ser väl inte löjligt ut? Haha. Det är ju bara du som inte är van vid det! Därför tycker du det känns konstigt!

Postat av: Jejja

hehehe. man börja vänja sig nu. Men öronsnibben är fortfarande svullen. Kan snurra på dem med nu utan att svimma typ :) Vill inte veta hur det kommer bli när jag ska ta ut den och sätta i annat. Lite jobbigt är det när man ska sova också och man ligger på örat. Känns så konstigt. :)

2009-05-22 @ 19:22:09
URL: http://jejja.webblogg.se/
Postat av: Anna

Men det är ju en vane sak. Du vänjer dig:) Det finns ju så mycket fina örhänge att välja mellan:)

2009-05-24 @ 19:58:48

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits