Snart Påsk!

Vet ni det är snart påsk! Och det ska bli så härligt och få vara ledig i 4a dagar! Längtar så mycket efter några dagar ledigt nu. Har jobbat en hel del på sistonde. Det känns i huvudet kan jag säga!

Sen när jag kommer hem är det EVE som gäller... där det är mera jobb att göra. Önskar ibland att jag hade någon i corpet jag litar 100% på att det blir gjort eller att  corpet mår bra rätt om jag är iväg. Men han som jag litar på 100% och vet och är moralisk är ju inte online så mycket, Dexter. Han är jävligt kunnig och han är moralisk och jämnlik! Och han kan ta hand om grupper och corp. Han är en ledare!

Sedan var det lite kalas i helgen med, igen.. Folk måste inte göra annat än o pippa på semestrana eftersom det är så många som fyller år i mars... Jag ska iaf INTE ha ett mars barn :D Alien barn!

Nu ska jag sova iaf så man orkar upp imorgon till jobbet. hehe. Sen går inte träningen bra nu. Svepte en hel pizza och börja se tjock och flummsig ut igen. :( Har vart på sånt gottis humör senaste tiden... Och misskött viktklubben... :( menmen... få ta ett regält tag i det nu imorgon! börja om på ny kula med nya tag.

Ha de gött....

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits