Jaha, har man kommit på bänken...

Hm jaha, jag var en av de konsulterna som fick åka. Eftersom de inte ska satsa inom det området jag äger på, så finns det inte riktigt något jag direkt kan göra... så är det tyvärr...

Så nu kommer jag sitta på bänken och pilla med annat viktigt som aldrig hinns göra annars. Jag blir ju inte arbetslös, jag kommer bara inte vara uthyrd utan hjälpa till internt. Något säger mig endå att jag kan få komma tillbaka, speciellt om de  börja utveckla. Menmen... jävligt tråkigt är det. Jag trodde jag satt ganska säkert eftersom jag är den enda som kan hela siten utantill i huvudet. Menmen... om den bara ska driftas så behövs inte jag. Det förstår jag.

Ska snart till bromölla med min älskling! Vi ska på bio, terminator. Ska bli kul och göra något annat på en vardag någon gång än o sitta hemma. Men men...

Känns lite vemodigt. Tråkigt... jag hoppas de ser hur pass mycket jag gjort och att de saknar mig så jag få komma tillbaka. Tills dess, ska jag samla MASSA kunskaper om det som jag behöver kunna mer på. :)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits