1 år...

Ett år har gått sedan jag började jobba. Det har vart mitt bästa år i hela mitt liv. Jag har inte vart sjuk-anmäld en enda gång ifrån jobbet. :) Så all skit lär väll komma nu snart.

Jag tror ingen fattar hur glad och stolt jag är för att fått vara med 1 helt år ute i arbetslivet. Mött många motgångar och haft prestations-ångerst varje dag. Men endå har allt vart så sjukt roligt. Jag har lärt mig massor! Massor av allt... Inte bara en jävla massa inom programmering/webb. Utan även inom relationer. Har blivit social, fått bort min socialafobi. Har blivit sambo under året. Har vuxit och mognat regält som person. Jag har fått höra massa saker jag aldrig kunnat drömma om, att jag är någons drömtjej och att någon säger att jag är det bästa som hänt någon. Innan trodde jag det bara var prat, men nu tar jag åt mig. För det är faktiskt så.

För 1½ år sedan när jag fick min depression och panikångerst trodde jag aldrig jag skulle bli glad igen. MEN, det blev jag. Är så glad och tacksam för detta underbara året som har vart så underbart.

Förresten... snart sker det ;) jag väntar bara, men jag känner vibbarna. Tänker inte säga vad det är förrens den dagen inträffar om kanske ett par år eller nåt... ;)

Sedan har vi lite andra planer just nu. Kan säga att det handlar om att köpa en sak tillsammans. :) Få se, tänker inte säga något på den biten heller ;)


Jejja <3 Lillen... så sant, så sant!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits