Eve-abstinens!

Detta jag är på nu är ett rehabliterins-läger. Jag har sådan eve-abstinens att jag just nu vill kasta ut datorn. Vi är ju mitt ute i ja någon stans och vårat mobila bredband har knappt kontakt. Så jag är så arg. Det tar 8a timmar att ladda ner eve exe-filen! Som tur så ska vi norr imorgon så då kanske vi kommer till ett ställe som har bra täckning så kan jag ladda ner Eve. Annars blir jag snart galen! Imorgon så skall vi iaf bege oss norr ut. Kommer till ett vandrarhem i Lärbo. Sedan ska vi försöka åka till Lummelunda grottorna och älsklingen skulle se något militäriskt museium också. Idag var vi längst ner i söder. Fhyy fasen vad coolt det var och högt! Tur man inte har höjdskräck. ;) Kommer biler på gubben Hoburgsgubbe när jag kommit hem. Menmen... Gonatt,,,

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits