Lansering av Webbsidan!

Det var ett tagsen jag skrev här :) Hehe, det kommer snart bilder på de nya möblerna här hemma som sambon o jag har köpt tillsammans. Skönt o kasta ut allt gammalt skit. Nu är det bara nya soffor och nytt soffbord som skall skaffas. Sen är allt nytt i hela lägenheten :D Gutt...

Nu har vi äntligen haft lansering också!
Telenor, Så vad tycker ni? Trivs som sören på jobbet! Tycker det är kul o vakna tom på morgonen!

Händer inte mycket, jobbar mest tycker jag :) Trött som en apa på helgerna... Somnade ifrån 2 filmer i helgen, första gången på flera år som jag sovit så mycket på en film. Har alltid vart en piggelin.

Blev dock missnöjd med The Dark Knight, för mycket action för min smak...

Annars så rullar allt på. :) Christian och jag har det supermysigt tillsammans. Båda två mår jättebra och jag tror vi båda aldrig har mått så bra som nu. Vi har det jättebra tillsammans. Trodde inte det skulle bli så bra för 1 år sedan... men det tar tid o hitta varandra.

Älskar han så!


Äganderätt till bilden: Jessica Lundgren Copyright 2009

Kommentarer:
Postat av: Anna

Vad kul o höra att ni mår så bra nu:) Allt är ju inte alltid en dans på rosor!kramar


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits