Kod-dag

Suttit hela dagen idag o kodat. Kodat på jobbet, när jag kom hem så åt jag lite, sen så kodade jag en XML-convertor.

Ska bli riktigt spännande nu framtida månader om vart man kommer hamna på för konsultjobb. Ska bli riktigt spännande faktiskt. Man kan ju inte direkt välja, så man få se.

Annars rullar det på bra här. Tomaterna växer så de knakar...

Det enda jag går och längtar efter är en katt! Well, konstiga tjejer längtar efter barn ju. Men jag längtar efter en katt! Vill komma hem och öppna dörren och bli välkommnad. Vill ha en katt i famnen som ligger och spinner! Vill ha en katt som kommer och pumpa med tassarna på en på morgonen. Det är kärlek och mys.

Christian gillar ju inte djur. Så jag får inte skaffa något djur. "Det räcker med fiskarna"... :( Jag hoppas han ändra sig någon dag. Vill ju verkligen ha en katt!!

Dock sa han att vi hellre skulle skaffa katt än o skaffa en ungjävel så det är ju på god väg iaf! Skaffar också hellre en katt än en unge som man skiter ut som en melon.
Idagens samhälle så är det så många korkade människor som skaffar barn. Världen kommer inte bli bra.
Man borde skaffa körkort på vilka som ska få skaffa barn. Hehe... (bara en teori!).. har man knarkat så får man inte körkortet för att få skaffa barn eller att man har betet sig illa. Har man haft innehav av marujana ja då ska du inte skaffa barn.
Ordentliga, smarta och duktiga människor gör karriär, skaffar jobb, utbildar sig osv. Medans det är många korkade människor som skaffar barn... nåväl det enda jag kan tycka är att tycka synd om barnen. Varför skaffar man barn om man inte har fastarbete?? Visst om man råkar bli gravid är väll en sak. Men om man gör det med mening, slutar på piller ja eller vad som... varför gör man en sådan sak...

ajja natti nu!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Klart ni ska skaffa barn harregud! Tror annars din mamma skulle bli vääldigt besviken!:P Klart hon vill bli mormor:)

Postat av: Jejja

haha!



Du har säkert rätt. Dock så är inte skaffa barn min stil ;) Inte nu iaf... man behöver lite livserfarenhet innan man ger sig på något sånt.

2009-03-01 @ 01:20:38
URL: http://jejja.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits