Det är tuffa tider

Japps, nu har även jag/vi drabbats av finanskrisen... menmen... jag tycker folk gör fel... Folk slutar köpa saker osv, för de måste spara inför en dålig tid, vilket i sig drabbar att försäljningen på saker går minus så då klarar inte affärerna sig... Allt blir en ond cirkel! Köp saker för fasen som ni gjort innan!

Jag tänker inte snåla! Iofs behöver jag inte snåla, och det är tur för då håller iaf jag uppe försäljningen så affärerna får in lite intäkter iaf.

BTW... Det är jättekul i 0.0! :D Så kul och flyga runt o ratta!

Christian <3. Du är den underbaraste... De sakerna du säger till mig har aldrig någon sagt. Du är så mysig! Trodde aldrig någon skulle säga sånt :) Och du, för varje minut älskar jag också dig mer och mer och mer. Och även hos mig tar det aldrig slut :) Vi ska bli gammla tillsammans ;) Och spela eve-online... du o jag... :)


Saknar ord...


Såhär kallt har det vart senaste veckan. :) Brrrr

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits