Jag trodde inte det kunde bli värre...

Hört om den nya blogg-drottningen? Blondinbella är inte störst länge utan det är någon "Kissie". Enligt aftonbladet så har denna kissie gått förbi blondinbella och har fler läsare.

Okej, nu kommer mina åsikter om denna Kissie... Jag trodde ärligt talat jag skulle kräkas när jag tog upp första sidan. Inte för att vara elak. Jag tänker inte yttra mig om hennes utseende men blondinbella ser 1000 gånger bättre ut och beteer sig nog mycket mer vuxnare.

Det jag även vill kräkas åt är hur hon kan vara så ursäkta ordet, blåst, att förstora läpparna. Seriöst??? Sedan att hon ska operera brösten?? Liksom WTH! Sedan denna sönder solade huden... Snälla, sluta blogga ni som är sådana. Ni ger ut signaler till yngre tjejer att det är OK att ha lika dålig självkänsla som er själva. Därför man gör om sitt yttre beror på dålig självkänsla. Och speciellt när en tjej måste skriva om sig själv som kissie gör att: "Damn I'm so cute".

Jag trodde inte det kunde bli värre än blondinbella men det kunde det. Är så trött på dessa med lågt IQ som måste göra om sig själva och påverka unga tjejer att man ska bli något man inte är.

Nog snackat om den där kissie. Tycker bara det är så sorgligt att det finns sådana personer. Men men... Vill be om ursäkt till blondinbella för att jag retat mig lite lätt på henne. Men den här Kissie tar alla pris. Så sjukt att man kan bli känd på sånt där vis. Men men är man blåst så har man lättare för att bli kändis. Så är det ju. Lycka till med dina koläppar... Och hoppas du kan vara stolt över dina fejk-tuttar. Säg mig någon BRA NORMAL kille som vill att en tjej ska ha fejk, eller föredra fejk istället för riktig vara?

Va nöjd med den du är! Var glad för att du inte har det som mig, jag har i ryggen pga min större byst.

Kommentarer:
Postat av: Mamselamsen

Jag håller helt och hållet med dig!



Men du får ursäkta... jag drog lite på munnen, när jag läste den sista meningen. Det måste väl vara ett litet syftningsfel där.



Fast jag förstår vad du menar. :-)

Postat av: Anonym

Hej Mamselamsen! hahahaha! Ändrade det nu! Så kul det kan bli ibland!

2009-08-27 @ 15:45:58
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra torsdag? (:

2009-08-27 @ 23:50:09
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: HelloNicki

Heej, hoppas allt är bra! Fin blogg du har!



TÄVLING!



Jag har just nu en grym tävling i min blogg :) Var med och tävla och tipsa gärna om den i din blogg!



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram!



2009-08-28 @ 13:00:18
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Jadu... intressant. Jag förstår inte alls att folk läser bloggar som Kissies. Hon är en usel förebild för ungdomar och bloggen saknar helt innehåll och personlighet enligt mig. :) Äckligt ytligt.

2010-01-19 @ 16:20:45
URL: http://bimboboy.com/blogg

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits