Uterummet dag 2

Jaha, möblerna är ihopsatta nu av mig. Och jag har fått en kruka i huvudet. Skulle bära in alla brädor och skruva ihop dem inne för det var lite kallt ute. Och givetvis jag jag emot amplen som hänger i dörrhålet (jag för skylla mih själv). Och pang i huvudet och jord över hela golvet!

Iaf. Såhär snygga blev möblerna! Är riktigt nöjd:

Bilden: Copyright Jessica Lundgren 2009


Bilden: Copyright Jessica Lundgren 2009

Jag hann olja bordet med:

Bilden: Copyright Jessica Lundgren 2009

SÅ nu ligger penslen och väntar på mig. Dax och olja HELA utemöbelsgruppen. \o

Bilden: Copyright Jessica Lundgren 2009

Kommentarer:
Postat av: Anna

Härligt med utemöbler:) Vi har också köpt oss möbler till balkongen..så skönt med våren nu!:)

Postat av: JejjaJejja

mmmm :) Massor att göra ute på balkongen med. Och tid finns det inte! Hehe jag har iaf oljat alltihopa nu. :)

2009-04-16 @ 23:19:05
URL: http://jejja.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits