Spikmatta!

Har vart så trendig så jag skaffat mig en spikmatta!



Hmm det är sådan hype just nu på detta så jag var ju bara tvungen att testa det :)

Jag tycker dock inte att jag känner något speciellt just nu. Idag blev jag dödstrött efter att ha legat på den. Mådde skitkonstigt och fick huvudvärk och vill bara sova just nu. Sen fhy fan vad prickig man var efteråt. Det gjorde inte ont direkt. Trodde det skulle kännas jättemycket. Men jag känner knappt något. Första gången så la jag mig med en tunn t-shirt. Men tog av mig allt direkt.

Jag kan sammanfatta det såhär: I början känns det jobbigt att ligga på den, inte ont utan jobbigt. Man kan inte röra sig eftersom piggarna är rakt in i huden. Efter en stund börjar man somna. men man somnar inte utan man ligger mellan sömn och vakenhet eftersom det är obehagligt så somnar inte kroppen riktigt. Sen så när jag nästan somnar så rycker det till i mina ben. Nerv-ryckningar i hela benet. Som gör att jag vaknar till. Konstigt.

Vi få se vad som händer med mig. Ska ligga på den 10 min varje dag iaf. Sedan 15min varje dag nästa vecka!

jag köpte min ifrån:
http://www.kotteshoppen.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=1242

Nä nu är det sängen som väntar!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Varför har du skaffat dig en sådan? värk?

Postat av: Anonym

Nejnej :) Det ska vara bra mot stress och blodcirkulationen kommer igång och ska ge ut endofiner och sånt så man mår bra :) Sen är det även för muskler med :) Igår sov jag som en stock efter. Idag har misskött det och inte användt den :) Har inte hunnit :)

2009-04-29 @ 22:59:53

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits