Lungt vatten... Influensa-sprut!

Nu har jobbet lugnat ner sig lite mera. Jobbar inte övertid längre iaf :) Snart är det jul också! Det ska bli helt underbart att få fira jul med Christian i våran egna superfina lägenhet. Längtar tills vi ska pynta den :) Sedan ska vi skaffa gran med :D Denna julen ser jag fram emot! Annars är allt bra. Helgen har vart lugn och som vanligt. Vart mest med pojken. Det enda man saknar som man hade som student är att kunna ligga kvar i sängen till 12 på förmiddagen och slippa gå ut kl 7 på morgonen och skrapa isiga rutor... gör ont i hela kroppen av tanken. Skulle ta influensa-sprutan. Men de rekommenderade mig inte att ta den. Jag var få ung och skulle helst få influensan så min kropp bildade immunitet mot andra sjukdomar och influensa-släkten som inte sprutan gav en. Är innerst inne glad att jag slapp den. ;) Ska ta och ändra om här i bloggen så fort som också. Få det mer snyggare. Sedan registrera en domän som re-directar till denna sidan. kan bara inte komma på något bra domän. Ha det smutt!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits