Jul o Födelsedag

Jaha, då har man blivit 23 år gammal också. Tänk att man kunde överleva så många år ;) Det var en lugn o bra dag, fick ett fint halsband av älsklingen. Sen kom mamma på besök på kvällen med lite presentkort och sånt. Sen i början av veckan kom sambons päron med paj och ugnsformer och kokböcker :)

På Lördag bär det av för mig och Christian. Då ska vi till Göteborg och sova över på lyxigt hotell och sedan gå på lisebergs jul. Ser framemot detta mycket :) Ska bli så kul o komma bort bara han och jag.

Annars händer det inte så mycket. Jobbar o står i... fasen vad duktig man har blivit på programmering också. Och fasen vad kul det är när man nu äntligen blivit bättre på det :) Tycker jag har lärt mig otroligt mycket på 6 månader. Lärt mig JSF, SpringFramework, xhtml, css, JavaBeans, Annotations och lite javascript. Och XSLT mera om XML, och Flash, och webbdesign och webbproduktion i almänhet. Det är inte klokt hur kul det är på jobbet! Jag känner verkligen för att jobba varje dag :) Och i Januari släpps sidan. :)

Åh längtar till helgen. Ska ta massor av kort. :) Tro mig...

Har även fått höra världens finaste ord,,, trodde aldrig jag skulle få höra så fina ord någonsin!

 Älskar dig massa Älskling!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits