Jul på Liseberg

Oj, haft endel att göra och helt glömt bort att uppdatera här.
Iaf den 16 december kl 07.00 på morgonen så begav vi oss till Liseberg.
Som tur väl hade vi fått låna Christians föräldras bil annars hade vi inte kommit iväg! Tim ringde på onsdagen innan avgångsdag att han inte kunde med, och där av att vi blev utan bil eftersom vi skulle använda hans. Men tur vi fick låna Christian och hans föräldras bil. Tack iaf.
När vi väl va uppe skulle vi checka in på vandrarhemmet, efter vi gjort det och parkerat bilen i garaget så begav vi oss till Liseberg. Direkt gick jag in i arkadhallen och det var bara en som spelade :D Så vi spelade några credit och sen begav vi oss på julmarknad. Det var väldigt fint där inne med ljus överallt i var enda träd. Man gick och mös. :)
Sen efter att gått runt lite och kollat på endel stånd och ätit mat så träffade vi bemanisarna och det va kramkalas som vanligt :D De är så mysiga. Alla är så uber trevliga. Sen träffade vi även skåningarna. :D
Sen efter att ha dansat lite och efter massa svett och liseberg stängt gick vi och duschade på vandrarhemmet och sen tog bilen och körde in till stan, gick en sväng och jag blev så sugen på att gå ut på pubben och ta en cider, men biljettiden för bilen gick ut snabbt så gick vi bara en liten runda.

Sen på natten hade jag ont i magen som jag alltid har första natten jag sover på ett vandrarhem :S Konstigt nog. Kunde inte sova alls bra. Men somnade sen.
Var ubertrött när väcka klockan ringde. Vi packade och gick in på Liset igen. Efter att ha kollat maskinen så var den smockfull med personer. Så vi spelade nån credit sen gick på marknaden igen, åt och sen så åkte vi lisebergstornet och gick i hotel gasten, haha, Stackars Christian, han blev lite rädd :D haha mysigt :)
Sen så spelade vi ITG lite till. Och jag klarade mina 2 första 11:or :D Blev överlycklig! Xuxa och Charline. :D

Sen på kvälla åkte vi hem. Och jag fick världens skrattanfall på MC donalds! Haha aldrig skrattat så mycket! :D haha

Tycker det var en hel trevlig resa :)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits