Tiden

Tiden går så fort. Jag hinner inte med det.
Jag har haft stor sorg hela sommaren och hösten pga att min Perserkatt blev överkörd, endast 2 år gammal.
Jag har knappt kunnat unna mig nöje den senaste tiden eftersom jag haft sånna skuldkänslor över hans död.
Han var iaf vad jag tycker (vem tycker inte det om sitt egna husdjur?) världens mysigaste och sötaste katt. Jag saknar honom så mycket, så mycket.
Han var min bästa vänn och han kommer alltid vara det, jag visste allt om honom och han visste allt om mig.
Iaf 16 juli är ett otursdatum för mig, det datumet kommer jag alltid hålla mig inomhus.
För 16 juli 2004 avvlivade vi våran perser Bamse, han var blind och gick in i väggar desutom hade han ont i ryggen, så vi var tvugna att låta han passera regnbågen.
Sen i år den 16 juli blev Thodde överkörd.
Vissa tänker att äsch det är ju bara en katt, många i våran släkt var sånna. HALO! Det var någons vän, någons bästavän. Min bästavän. Saknar han så mycket.

Till Thodde:
I, I, wanna say goodbye
to my little friend, he's a birdie in the sky
He, he, is my only friend;
I just wanna have him back again.

He is a bird, a small small one with wings,
and he can fly so high.
He is my friend, my best best friend and I,
I love him oh so high.

I, I, wanna say goodbye
to my little friend, he's a birdie in the sky
He, he, is my only friend;
I just wanna have him back again.

I close my eyes, my eyes and make a wish,
and it goes like this:
I really want you to come back home to me,
and please just be in my dreams, 'cause

Hi birdie, is this really you?
I can't believe my eyes!
I've been sitting in the window since you left me,
and I've been singing this song just for you!

Now, now, I don't need to say goodbye,
'cause my little friend the birdie has come back from the sky!
He, he, is my only friend,
and I just wanna cry 'cause I'm so happy again!

And I, I, wanna spread my wings and fly,
fly into the sky, away just you and I.
'Cause you, you, are my only friend,
and I am just so happy that you're back here again!

Miss you:
http://www.ipbolaget.com/users/ce03667/22Mars2006%20007.jpg



Take care <3

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits