Animal Crossing Wild World <3

Jag har verkligen fastnat i spelet. Jag tröttnade lite i helgen på det. Men nu är jag back on track igen. Älskar verkligen spelet. :P

11234-12


11234-13Så ser min gubbe ut

Jag har ännu inte fått chansen att skjuta ner paket från himmlen, innan jag köpte slangbellan så kunde man se paket över hela himmlen, men nu efter jag har köpt slangbellan så har jag inte sett ett enda paket :( Sen är jag osäker på hur man ska göra. Hur gör man?? :D

Helt plötsligt när jag kollade i sängen så satt jag på ett löv (OBS. AC internskämt) Direkt började jag tänka, undrar vad det är för möbel lövet är :D Hehe. Tror jag spelat för mycket.
11234-14

Nen nu är det skola som gäller igen :S Tråkigt. Måste göra denna agentlabben. :S


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits