Träning

Idag så tränade jag. Sprang kanske mellan 700m - 1 km utan att stanna det du. Herregud. Alltså min kondis är inte bra, och absolut inte bra inför SM nu den 27 maj.

Jag har faktiskt konstaterat nu att jag inte har en chans att komma i top 4. :-( Alla andra tjejer är helt enkelt för bra. De klarat 10 fötter. Jag klarar typ 2 10 fötter och sen några 9. Och nästan alla 8or vad jag vet. Hmm är bara så nervös.

Sen fick jag reda på att vi ska snacka engelska på redovisningen, så man mår ju inte direkt bättre av det. Så mycket ångerst så när jag tänker på det får jag ont i magen. Jag har inte snackat engelska på flera flera år, på gymnasiet. Jag är defenitivt sämst på engelska i hela klassen. Och det känns fan inte kul.
Den dagen kommer jag att dö och göra bort mig totalt.

Sen den 25 maj åker jag kl 10 med flyget till sthlm.

Btw!! Jag hörde att det kanske skulle vara en DDR tävling på DreamHack nu den 17juni! Har jag pengar och tid så tvekar jag inte att åka. Det skulle verkligen vara trevligt nu efter massa ITG att gå tillbaka till den gammla hedlerliga DDRn. Fy vad myisigt det är med DDR om man tänker efter.

Massa ITG och massa DDR!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits