Sommarlov, eller ja kanske inte.

Ja då vart det sommar igen då. Min 19:de sommar för mig.

Visst den har börjat som ett lov. Gjorde mina två sista tentor den 1 och 3 juni. Sen efter det så vart man ju ledig tills nu. Nu läser jag en sommarkurs, men jag måste erkänna att så mycket tid ska jag inte lägga på den.

Jag har ju 2 omtentor nu till hösten med och tänka på. Men samtidgt det är sommar och jag vill ha kul nu efter att ha suttit inne i snart 1 år och pluggat. Visserligen börjar inte de riktiga kursena förrens i början av september.

Något sommarväder har det inte varit direkt. Det har varit några varma dagar tex i torsdags och fredags var det riktigt varmt.=(

Jag hoppas denna sommaren att det verkligen händer något roligt. Att vi tar vara på alla dagarna så gott det går. Man slarvar alltid med det varje sommar.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits